Czy z łuszczyczą się idzie do wojska ?

1. Data: 2005-02-08 16:27:31

Temat: Czy z łuszczyczą się idzie do wojska ?
Od: "Marcin" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zmiany skórne na: owłosionej skórze głowy, srodku klaty piersiowej,
natomiast w uszach i za uszami robi mi się łuska ( za uszami szczypie, tak jakby
mi się ucho urywało).Mam 21 lat. Czy muszą mi zmienić kategorie? a jak tak to na
jaką ? Prosze o fachową odpowiedz.

2. Data: 2005-02-08 21:41:12

Temat: Re: Czy z łuszczyczą się idzie do wojska ?
Od: "Marcin" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się ucho urywało).Mam 21 lat. Czy muszą mi zmienić kategorie? a jak tak to na

Dlaczego nikt nie chce mi udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie :(

3. Data: 2005-02-08 22:42:56

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego nikt nie chce mi udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie :(

Bo to nie jest wiedza pierwszego rzedu. Ale sluchaj, poszukaj w necie
przez google o sluzbie wojskowej. Kiedys czytalem wykaz schorzen, ktore
zwalniaja zwosjka wlasnie na jakiejs stronie, zreszta jedna z gazet kilka
lat temu tez to publikowala.

4. Data: 2005-02-09 11:55:54

Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli zaliczane jest to do przewlekłych chorób skóry to powinieneś otrzymać
kategorię D. (żródło to wczorajsza Gazeta Wyborcza)

5. Data: 2005-02-09 13:40:15

Od: "Marcin" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak jakby
>
> Jeśli zaliczane jest to do przewlekłych chorób skóry to powinieneś otrzymać
> kategorię D. (żródło to wczorajsza Gazeta Wyborcza)

Właśnie kupiłem w poniedziałek gazete wyborczą tylko, że nic się z niej nie
dowiedziałem ( pisało ogólnie )

6. Data: 2005-02-10 06:06:26

Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-02-08 17:27, Marcin wrote:

> [...]
> mi się ucho urywało).Mam 21 lat. Czy muszą mi zmienić kategorie? a jak tak to na

Zerknij tutaj: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1378.htm

Jak widzisz, musialaby byc to luszczyca "szpecąca, upośledzająca sprawność ustroju"

pozdr.
--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]

7. Data: 2005-04-14 08:08:39

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Jak chceś poprawić swój stan, to szukaj ją.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdr.
> --
> [ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]

Staż podyplomowy w Warszawie
Ubytek sluchu
Kupię podręcznik pediatrii NELSON
carcinoma non microcellulare metastaticum
gastroenterolog dzieciecy - Wroclaw