Czy zab przyrosnie ?

1. Data: 2004-09-12 18:11:33

Temat: Czy zab przyrosnie ?
Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy naruszony (przez uderzenie ) zab przyrosnie do dziasla? (przednia
jedynka)

zab siedzi na swoim miejscu i sie nie rusza ale jedzenie czegokolwiek jest
niemozliwe (wrazenie ze zab wypadnie i bol)

2. Data: 2004-09-12 20:21:10

Temat: Re: Czy zab przyrosnie ?
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> zab siedzi na swoim miejscu i sie nie rusza ale jedzenie czegokolwiek jest
> niemozliwe (wrazenie ze zab wypadnie i bol)

eee to chyba nic poważnego:) takie wrażenie, miałam tak kilka razy,
rzeczywiście może sie wydawać,że ząb się rusza ale gdyby tak było, to na
prawdę byłoby nie do wytrzymania.

3. Data: 2004-09-12 20:28:16

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee to chyba nic poważnego:) takie wrażenie, miałam tak kilka razy,
> rzeczywiście może sie wydawać,że ząb się rusza ale gdyby tak było, to na
> prawdę byłoby nie do wytrzymania.

no ja niewiem czy mialas podobnie ( i to kilka razy). ja dostalem dobrego
strzala od 100 kilowego goscia.

p.s. no mam nadzieje ze wszystko sie zagoi :D

4. Data: 2004-09-12 20:30:25

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja niewiem czy mialas podobnie ( i to kilka razy). ja dostalem dobrego
> strzala od 100 kilowego goscia.

:) no ja m.in. uderzyłam w ścianę z niezłą szybkością, bleee okropne
uczucie, dziąsło się na pewno zagoi, teraz jest po prostu bardzo wrażliwe,
ale zawsze możńa sięgnąc porady dentysty.
Pozdr

5. Data: 2004-09-12 22:31:25

Od: Patryk <p...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> :) no ja m.in. uderzyłam w ścianę z niezłą szybkością, bleee okropne
> uczucie, dziąsło się na pewno zagoi, teraz jest po prostu bardzo wrażliwe,
> ale zawsze możńa sięgnąc porady dentysty.
moj kolega udrzyl sie 2 razy lekko butelka podczas picia i mial problmey z
jedynkami, cos mu sie stalo z przy kozeniu, musial sie troche leczyc
Wiec moze lepiej pojdz do ldentysty tak na wszelki wypadek,

--
Patryk

6. Data: 2004-09-13 01:23:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LuK" <f...@N...pl> wrote in message news:ci23gj$ndh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> zab siedzi na swoim miejscu i sie nie rusza ale jedzenie czegokolwiek jest
> niemozliwe (wrazenie ze zab wypadnie i bol)

trzeba taki zab przeswietlic, zeby zdiagnozowac czy nie
zostal zlamany korzen, stod tez moze wynikac ruchomosc.
na pewno powinienes isc do dentysty, niekiedy trzeba
unieruchomic taki zab. a niekiedy tylko wystarczy
miekka dieta. oprocz tego trzeba za jakis czas sprawdzic
czy zab nie obumarl.

iwon(k)a

7. Data: 2004-09-13 06:40:33

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <ci23gj$ndh$1@inews.gazeta.pl> LuK tako rzecze:

> [...]
>
> zab siedzi na swoim miejscu i sie nie rusza ale jedzenie czegokolwiek jest
> niemozliwe (wrazenie ze zab wypadnie i bol)

Słyszałem o zdarzeniu na treningu sztuk walki. Silne uderzenie weszło
niechcący na szczękę (ochraniaczy nie założył). O dziwo, zęby były całe.
Potem się okazało, że tkanka pod zębami została pomiażdzona. Trzeba było
specjalistycznego leczenia i antybiotyków. IMHO lepiej idź do
specjalisty.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

8. Data: 2004-09-13 18:30:09

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec moze lepiej pojdz do ldentysty tak na wszelki wypadek,

juz dzis bylem, mloda pani dlugo z tym walczyla i zalozyla mi szyny i
sciagnela za to 250 pln :/
oczywiscie za pare dni mam pojsc na kontrole i pewnie wydatki sie nie
skonncza ( w dodatku powiedziala ze to moze sie skonczyc na wyrywaniu zeba
:/

9. Data: 2004-09-14 13:08:05

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz dzis bylem, mloda pani dlugo z tym walczyla i zalozyla mi szyny i
> sciagnela za to 250 pln :/

spoko, most kosztowalby 10x tyle, ze o implancie nie wspomne.. :)

jest o co walczyc...

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

Leki niebezpieczne dla zycia (cross, ale na pl.sci.farmacja ...)
cxukrzyca ciążowa
dermatologia-pajeczaki
Toksaplazmoza Ratunku !!!!
Happiness may stave off old-age frailty, research finds