Re: Czy źle zrobimy ?

Data: 2006-12-15 16:13:20
Temat: Re: Czy źle zrobimy ?
Od: "hessonit" <e...@g...com>

yoshi napisał(a):
> Hyh aby przyjaźń ratować... :) bo to juz nie bedzie to samo jak nie
> bedzie grała z nami tylko patrzała z boku... tak mi sie wydaje... i ona
> sama tak mowi ...
to nie rozumiem, dlaczego odeszla.

> a kiedys układało sie świetnie poprostu historia
> zycia... :) wiem kazdy sie kiedys starzeje ale nie mam zamiaru aby to
> tak szybko nastapiło :D
>
> Chodzi mi o to czy te podchody Waszym zdaniem wypala bo to ze to
> ostatnia szansa, ze to niegodne mężczyzny i obciach to juz wiem... :D
> ale zdecydowalismy sie grupowo ta akcje przeprowadzic...
Moim zdaniem to bez sensu. Jesli szanujecie ja to powinniscie uszanowac
takze i jej osobista decyzje. Moze rzeczywiscie ma jakies powody, ktore
nie pozwalaja jej wiecej grac w zespole (nie wiem, klopoty rodzinne?
religia? etc). Jesli rozmowa znic nie dala, to moze dopiero z czasem
wyjdzie "na jaw" dlaczego odeszla. Proponuje zostawic ja w spokoju.
Wiem, ze to bedzie trudne (i wiem, ze to dosc pozna odpowiedz), ale
jesli rozmowa nic nie dala to tym bardziej zadne "akcje" nic Wam nie
pomoga. Zawsze przeciez moze to wywolac efekt odwrotny od pozadanego -
i wiem to po sobie (jako kobieta) - czlowiek przyparty do muru moze
jeszcze bardziej utwierdzac sie przy swoim.

> Wiec ostateczne pytanie? Czy to wypali waszym zdaniem? Wiem ze nikt nie
> zna przyszłosci ale chcem cos w stylu analizy SWAT osoby obiektywnej...
> :D SWAT to sie chyba nazywa ja prosty człowiek i początkujący w tej
> tematyce jestem - dlatego tu stukam ;)
a SWAT to sciema :)

--
Don't see some men as half empty, see them half full of shit.