Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?

1. Data: 2005-10-01 14:19:24

Temat: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: "veganujący wegetarianin" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nekrofilia z greckiego nekros &#8211; martwy, philia - lubienie (słowo od
philosophia - lubię mądrość)
( Kto zna łacinę ? Kto przetłumaczy ? )

Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
(jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'.
Jak chcecie to możecie uzasadnić.

2. Data: 2005-10-01 14:35:25

Temat: Re: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"veganujący wegetarianin" <t...@N...gazeta.pl> cudaczył:
> Nekrofilia z greckiego nekros &#8211; martwy, philia - lubienie (słowo
> od philosophia - lubię mądrość)
> ( Kto zna łacinę ? Kto przetłumaczy ? )

Po co znać łacinę, wystarczy zajrzeć do słownika PWN. Mylisz się, bo
definicja tego słowa już jest znana od dawna:
nekrofilia ż I, DCMs. ~lii, blm,
med. <zboczenie polegające na pociągu płciowym do zmarłych>
nekrofil - człowiek dotknięty nekrofilią

Jak widzisz w tym określeniu cokolwiek na temat jedzenia, cokolwiek o
zwierzętach to gratuluję konceptu.
Swoją drogą takie pokrzywione skojarzenia to chyba z braku
pełnowartościowego jedzenia przychodzą do głowy, prawda?

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

3. Data: 2005-10-01 14:39:53

Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kopytko ??

4. Data: 2005-10-01 18:11:09

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "veganujący wegetarianin" <t...@N...gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:dhm5tc$s5a$1@inews.gazeta.pl...
> Nekrofilia z greckiego nekros &#8211; martwy, philia - lubienie (słowo od
> philosophia - lubię mądrość)
> ( Kto zna łacinę ? Kto przetłumaczy ? )

philia nie pochodzi od philosophia, dziecko drogie LOL

> Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
> (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.
>
> Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'.
> Jak chcecie to możecie uzasadnić.

Nie.
Jak już chciałeś błysnąć, trzeba się było ciutkę wysilić. Już prędzej
pasowałaby nekrofagia. Ale to termin zarezerwowany dla kanibalizmu.
Zjedz cos porządnego.
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-10-01 18:12:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemodar" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Swoją drogą takie pokrzywione skojarzenia to chyba z braku
> pełnowartościowego jedzenia przychodzą do głowy, prawda?

Ja też nie jem mięsa i świra nie mam (chyba nie mam :) ), wiec to nie od
tego ;)
Chociaż ja nie weganuję, trochę rozsądku jeszcze mam ;)
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2005-10-01 18:16:10

Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemodar <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Swoją drogą takie pokrzywione skojarzenia to chyba z braku
> pełnowartościowego jedzenia przychodzą do głowy, prawda?

Jak to po co znać łacinę ?
Choćby po to by nie wierzyć w stu procentach tym co wymyślają różne definicje
a później okazuje się, że coś nie dokładnie napisali lub napisali pod dyktand
jakiegoś systemu i jakiejś partii.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Wegetarianizmu dużo owoców (:
http://vege.spinacz.pl/str.php?dz=68&id=1363

p.s.
.. a tym co żarli trupy ku przestrodze ...
.. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

7. Data: 2005-10-01 18:29:59

Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> nie daje za
wygraną...

> .. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

Wegetariaństwo to jeszcze rozumiem, niektórzy tak mają, ale veganizm?
Kiedyś znałem taką jedną, zarzekała się że ani jajeczka, ani serka, a broń
Boże mięska, psa marchewką karmiła. Potem zaszła w ciążę i karmiła swoją
niunię piersią. Spytałem nie bez złośliwości - czym karmi z cyca swoje
dziecko, soczkiem jabłuszkowym? Siakoś się cholera obraziła, nie rozumiem
dlaczego... :-)

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

8. Data: 2005-10-01 18:32:41

Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> philia nie pochodzi od philosophia, dziecko drogie LOL

Miałem na myśli pierwszą częśc wyrazu philosophia, który tłumaczy się
jako 'lubię mądrość' (philo - lubię .... philia - lubienie ?)

> [...]
> Jak już chciałeś błysnąć, trzeba się było ciutkę wysilić. Już prędzej
> pasowałaby nekrofagia. Ale to termin zarezerwowany dla kanibalizmu.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Wegetarianizmu duuuużo owoców (:

9. Data: 2005-10-01 18:37:47

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** veganujący wegetarianin <t...@g...pl>:

(...)

> .. a tym co żarli trupy ku przestrodze ...
> .. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

Sorry co Cię obchodzi co kto je?

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

10. Data: 2005-10-01 18:38:36

Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemodar <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> niunię piersią. Spytałem nie bez złośliwości - czym karmi z cyca swoje
> dziecko, soczkiem jabłuszkowym? Siakoś się cholera obraziła, nie rozumiem

Veganuje się m.in. po to by nie spożywać poczętych istot (jajka), po to by
nie pić nieludzkiego mleka (by nie kraść mleka zwierzętom i nie robić z nich
sztucznie mlekodajnych "maszyn").

Pita Grecka ?
[spam] Nowości w sklepie mieszanki.pl
jakie to jablka?
Co szczypie w serze? (żółtym)
[Spam]żeliwne naczynia , garnki ,patelnie , rondle