Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?

31. Data: 2005-10-01 20:35:04

Temat: Re: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: "veganujący Vegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky <t...@g...pl> napisał(a):

> Skąd w Tobie tyle nienawiści ?

Nienawiść, nienawidzieć, nie chcieć widzieć więcej widoku zabijanego
człowieka i zwierzęcia.
Nienawidzieć smrodu zabijanego i gotowanego zwierzęcia.

32. Data: 2005-10-01 20:45:46

Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nienawidzieć smrodu zabijanego i gotowanego zwierzęcia.

Ale masz korbę :)))
Ja też jestem wegetarianką podobnie jak moje dzieci i mój partner, oraz
siostra... ale jakoś nigdy nie przyszło nam do głowy by narzucać swoje
wybory innym ludziom.

Polecam afirmację:
Żyję tak jak chcę i pozwalam innym na to samo :))

Wiesz o tym, że to na czym skupiamy uwagę wzrasta, jeśli w swojej 'miłości'
do zwierząt' ziejesz nienawiścią do ludzi, to zobacz czego przybywa w twoim
umyśle, harmonii i miłości, czy może wręcz przeciwnie?

--
Dorunia

33. Data: 2005-10-01 20:47:34

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"veganujący Vegetarianin" <t...@g...pl> wrote in message

> o,
> .. to kurcze u prusaków trzeba uważać by nie przedstwiać się jako weg-
> etarianin :)
> ..
> Juz wiem dlaczego z Niemiec wyjechałem tak szybko :))
> Powiedziałem tam, że jestem wegetarianinem :)))
> i ludzie pewno podświadomie myśleli że jestem kimś "preczującym", "idącym
> dalej" :))
To weg juz rozpracowalismy, zajmijmy sie nastepna fraza "etar"
Hmmm, znalazlem na stronie pt "mala baza judaizmu"
"......pochodzi od hebrajskiego "Etar", co oznacza szuflę."
Hmm, mozna by sadzic, ze "weg etar" tzn precz z szufla.
Idac dalej, weg etar ianie to zwolennicy, wyrzucania szufli?
Jakis rabin jeszcze sie tam wypowiadal, ale mnie to nie egzaltuje, nie
czytam dalej
Sory, ale to Ty zaczales dzielic slowa "phil..." itd.
MarekF

34. Data: 2005-10-01 20:54:40

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?veganuj=B1cy_Vegetarianin?= <t...@g...pl>
napisał(a):

> Nienawiść, nienawidzieć, nie chcieć widzieć więcej widoku zabijanego
> człowieka i zwierzęcia.
> Nienawidzieć smrodu zabijanego i gotowanego zwierzęcia.

brrr... przeraża mnie Twoja zawziętość. Jak dla mnie EOT, bo nie widzę szans
na rzeczową dyskusję; tak samo jak Ty widzisz szans na zgodne współżycie z
mięsożercami.

35. Data: 2005-10-01 21:03:09

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"turecky " <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
szans
> na rzeczową dyskusję; tak samo jak Ty widzisz szans na zgodne współżycie z

W sobotni wieczor troche rozrywki nie zaszkodzi......
Pozdr
MarekF

36. Data: 2005-10-01 21:45:03

Temat: [OT] Re: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ?
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "veganujący wegetarianin"

> .. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

Ciekawe co byś zrobił, gdyby okazało się, że jesteś poważnie chory a jedynym
ratunkiem jest przyjmowanie lekarstwa, które składniki są pochodzenia
zwierzęcego...?

--
Maciek.

37. Data: 2005-10-01 21:57:10

Od: iKe <i...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin napisał(a):

> A Ty nekrofil ?

Z tego co czytalem wczesniej grupowicze wyjasnili ci juz pojecie slowa
'nekrofil'. Jedzenie mięsa nic nie ma do nekrofilii. Nie jestem
przeciwko wegetarianom, nie mam nic przeciwko temu ze ktos nie jada
miesa. Twoje teorie swiadcza tylko o tobie, zastanow sie nad soba. A to
ze jestes trawożerca zachowaj dla siebie.

Tak sie zastanawiam a moze ty jestes takim skrytym nekrofilem, ktory ma
zal do innych zewzgledu swoje odchyly.
Dawno se nie poruchales, co ?

38. Data: 2005-10-01 23:04:03

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> napisał
w wiadomości news:dhmpem$96b$1@inews.gazeta.pl...

> A co w tym do wstydu lub do śmiechu ?

Zrozumiesz jak dojrzejesz :)

> Ty też nekrofilka ?

A Ty jeszcze do tego nie bardzo literki składasz? :) Bo jakbyś składał, to
byś nie pytał... :)
Moze witaminy A Ci brakuje rozpuszczalnej w tłuszczach? Dlatego oczy
słabe...
Agata

39. Data: 2005-10-01 23:05:34

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
szans
> na rzeczową dyskusję; tak samo jak Ty widzisz szans na zgodne współżycie z

Ale przecież on juz bredzi
LOL
Pozdrawiam, Agata

40. Data: 2005-10-02 06:15:12

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "veganujący wegetarianin" <t...@N...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dhm5tc$s5a$1@inews.gazeta.pl...

> Nekrofilia z greckiego nekros &#8211; martwy, philia - lubienie (słowo
od
> philosophia - lubię mądrość)
> ( Kto zna łacinę ? Kto przetłumaczy ? )
>
> Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka
lubiącego
> (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.
>
> Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'.
> Jak chcecie to możecie uzasadnić.

To tak jak nekromancja. Nic szkodliwego.

Pzdr
Paweł

Pita Grecka ?
[spam] Nowości w sklepie mieszanki.pl
jakie to jablka?
Co szczypie w serze? (żółtym)
[Spam]żeliwne naczynia , garnki ,patelnie , rondle