Czyli jak zawsze.

1. Data: 2022-03-08 12:35:04

Temat: Czyli jak zawsze.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż za wspaniałomyślność i hojność Zachodu ?
https://www.tvp.info/58922960/koszt-utrzymania-ukrai
nskich-uchodzcow-to-nawet-10-mld-zl-ile-zadeklarowal
a-ue-pol-miliarda-euro

No LOL! Powala!

PS. Wszystkie Cviety już teraz powinny spieprzać do Kanady, bo w Polsce
robi się niebezpiecznie i drogo - za chwilę chleb można będzie kupić już
tylko u Niemca, po min. 5 ojro za półkilogramowy bochenek.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-03-08 12:44:15

Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Cóż za wspaniałomyślność i hojność Zachodu ?
> https://www.tvp.info/58922960/koszt-utrzymania-ukrai
nskich-uchodzcow-to-nawet-10-mld-zl-ile-zadeklarowal
a-ue-pol-miliarda-euro

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-03-08/wielk
a-brytania-wydala-50-wiz-dla-uchodzcow-z-ukrainy-fra
ncuski-minister-to-nieludzkie/

> No LOL! Powala!

J.w.

> PS. Wszystkie Cviety już teraz powinny spieprzać do Kanady, bo w Polsce
> robi się niebezpiecznie i drogo - za chwilę chleb można będzie kupić już
> tylko u Niemca, po min. 5 ojro za półkilogramowy bochenek.

Już chyba spieprzył.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

3. Data: 2022-03-09 08:07:15

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2022 o 12:44, XL pisze:

> Już chyba spieprzył.

Gdybyś chodziła do szkoły, to wiedziałabyś co robiono z kolaborantami.

Idź w chuj putinowski trollu. I nie wracaj.
Piotr

4. Data: 2022-03-09 13:44:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Gdybyś chodziła do szkoły, to wiedziałabyś co robiono z kolaborantami.

PŁACONO IM. To kto co płaci, merkelowsko-żydowski trollu?

> Idź w chuj putinowski trollu. I nie wracaj.

Klasa ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

5. Data: 2022-03-09 13:52:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> PŁACONO IM. To kto

ci

> płaci, merkelowsko-żydowski trollu?

> Klasa ?

J.w.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-03-09 15:14:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2022 o 13:44, XL pisze:

> PŁACONO IM.

To ile ci płacą? Rubel poszedł w dół, a ty dalej lojalna...

Idź w chuj fiutinowski trollu. I nie wracaj.
Piotr

7. Data: 2022-03-10 21:04:57

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.03.22 um 15:14 schrieb Kviat:

> To ile ci płacą? Rubel poszedł w dół, a ty dalej lojalna...
>
> Idź w chuj fiutinowski trollu. I nie wracaj.
> Piotr

Daj jej człowieku spokój. Ma rozwolnienie (u mnie w domu mówili
"drystaczka") umysłowe. Czy to zlecenie z zewnatrz czy od wewnatrz, to
juz sprawa do zbadania. Najlepiej z takim czymś nie dialogować, bo
szkoda czasu i energii. Lepiej coś poczytać, zjeść, wypić, obejrzeć tv
(leca u mnie reportaze z Kanarów i Sardynii na arte),
pzdr

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

8. Data: 2022-03-11 07:44:17

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2022 o 21:04, Consecter pisze:

> Daj jej człowieku spokój. Ma rozwolnienie (u mnie w domu mówili
> "drystaczka") umysłowe. Czy to zlecenie z zewnatrz czy od wewnatrz, to
> juz sprawa do zbadania.

To, czy robi to za pieniądze, czy z przekonania, to sprawa drugorzędna.
Efekt zawsze jest taki sam.

> Najlepiej z takim czymś nie dialogować, bo
> szkoda czasu i energii.

Przeciwstawianie się, to nie dialog.
To samoobrona.

Niektórzy wyciągają wnioski z historii, a inni nie.

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2022-03-11 22:02:07

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.03.22 um 07:44 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Przeciwstawianie się, to nie dialog.
> To samoobrona.
>
> Niektórzy wyciągają wnioski z historii, a inni nie.

Wyraze sie inaczej: szkoda czasu i energii na reagowanie na monologi
takich osób. Izolacja i ostracyzm jest - moim zdaniem - najlepsze
rozwiazanie.

Btw. Zauwazyłem, ze na takie rozwolnienie umysłowe cierpia nie tylko
fani Putina, Orbana, Kaczyńskiego & Co, ale tez osoby z preciwnej
parafii. Z rozmaitych motywów, zewnetrznych lub wewnetrznych nie moga
sie pohamować i wyrzucaja z siebie wszystko, co im na duszy zalega, co
przeczytali lub co im ktoś podrzucił. Znaja sie na wszystkim, na prawie
kazdy temat wyraza opinie. W niektórych grupach sa takie teatry jednego
aktora: gość pisze, "dyskutuje" ze soba, a odzewu nie ma. Stad kiedyś
przypomniał mi sie biedny ojcie McKenzie z piosenki "Eleanor Rigby",
który w swojej samotni pisał kazania, których nikt nie słuchał, bo nikt
nie przychodził do jego kościoła.
RIP
--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

10. Data: 2022-03-12 01:27:16

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2022 o 22:02, Consecter pisze:

> Wyraze sie inaczej: szkoda czasu i energii na reagowanie na monologi
> takich osób.

Możesz robić ze swoim czasem i ze swoją energią co tylko chcesz.

> Izolacja i ostracyzm jest - moim zdaniem - najlepsze
> rozwiazanie.

Owszem, pod warunkiem, że masz możliwość kogoś takiego zamknąć w izolatce.

Co do ostarcyzmu... duże portale społecznościowe plują sobie w brodę, że
nie zaczęły reagować odpowiednio wcześniej.
Mleko się już rozlało. Teraz trzeba wziąć do ręki szmatę i zacząć sprzątać.
Ale oczywiście każdy gospodaruje swoim czasem i swoją energią jak tylko
chce.

Pozdrawiam
Piotr

1939, sierpień - 2022, marzec.
AMANTADYNA - replika Bodnara na krętactwa podczas tzw. ,,badań".
PSTRYK! - i szpryce odeszły w niebyt...
A co on myślał?
Precz!