Czyli jak zawsze.

21. Data: 2022-03-13 08:14:07

Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Tonący brzydko się chwyta.

Toniesz? Nie histeryzuj, po prostu już dawno zdziadziałeś i już nie dajesz
rady się pilnować. TO się ma, albo nie. Brak TEGO zawsze w końcu wylezie.

> Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.

Klasa!
(Brzydka ?)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

22. Data: 2022-03-13 09:38:55

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.03.2022 o 16:25, Consecter pisze:

> [...]
> ladowanie na Ksiezycu to fake, naziści ukryli sie w Neuschwabenland na
> Antarktydzie, pandemia covid-19 i szczepienia to program depopulacji,
> the great reset - pandemia jest szansa, 9/11 to amerykańska prowokacja
> itd. itp. to nie pukasz sie w czoło, nie wysyłasz go do psychiatry,
> nie mówisz, ze jest mente captus, lecz traktujesz go ciepło,
> rozmawiasz o pogodzie, pytasz o dzieciństwo, dobre i złe
> doświadczenia, razem śpiewacie, robicie wedrówke, rozwiazujecie
> krzyzówki, jecie coś, pijecie itd... jak najdalej od newralgicznych

Wierzę że jakieś szkoły pokończyłeś. Jednak stoi to w sprzecznością z
tym co dalej piszesz. Absolwent takich szkół na pewno nie powinien
chować głowy w piasek, a kilku stuknięciami klawiatury odnieść się i
obalić tezy internetowego oponenta wykazując tym jak on bardzo w swoich
twierdzeniach się myli. Tymczasem twoje zachowanie jest co najmniej dziwne.

Opowiada mi ktoś że Komunizm to "zło wcielone" to mu odpowiadam - masz
prawo do własnego zdania ale się mylisz i proszę wyjaśnienie dlaczego
ideę komuszyzmu uważa za złą. .  Słysze opowieści że Rosja napadła
Ukrainę dla samego napadnięcia to odpowiadam że nic podobnego, pretekst
był,.

Ogólnie uznawane normy, mimo tego że są obowiązujące nie muszą być
prawidłowe, słuszne i sprawiedliwe. Człowiek myślący wobec ogólnie
praktykowanej tajemniczości zawsze będzie szukał odpowiedzi
samodzielnie, jest to  jak najbardziej zdrowy odruch. Znacznie zdrowszy
niż ten kiedy to podpisujemy się pod wszystkim co nam jest podsuwane pod
nos.

Jako do obeznanego z psychologią i jak to zgrabnie zdefiniowałeś
samotnych próbujących wychodzić z izolacji za pomocą udzielania się na
forach internetowych, prosiłbym o definicję tych atakujących innych
stadnie? Co nimi twoim zdaniem kieruje?

23. Data: 2022-03-13 10:07:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> twierdzeniach się myli. Tymczasem twoje zachowanie jest co najmniej dziwne.

To delikatnie powiedziane.

> [...]
> ideę komuszyzmu uważa za złą. .  Słysze opowieści że Rosja napadła
> Ukrainę dla samego napadnięcia to odpowiadam że nic podobnego, pretekst

I to BARDZO konkretny. I niejeden. Jeden z nich nawet jest bardzo słuszny w
swojej istocie (tylko metoda zła) - chodzi mi o zabezpieczenie praw Rosjan,
bardzo licznie mieszkających na terenie Ukrainy i straszliwie tam
sekowanych (WIEM TO DOBRZE!) z racji swej narodowości.
Wojna to nie jest metoda na poprawę ich sytuacji. To się powinno robić
środkami ekonomiczno-dyplomatycznymi, a Rosja przecież ma w tym względzie
wielkie możliwości. Być może je już wykorzystała, a skoro to niczego nie
dało...

> [...]
> samodzielnie, jest to  jak najbardziej zdrowy odruch. Znacznie zdrowszy
> niż ten kiedy to podpisujemy się pod wszystkim co nam jest podsuwane pod

Całkowicie się zgadzam.

> [...]
> samotnych próbujących wychodzić z izolacji za pomocą udzielania się na
> forach internetowych, prosiłbym o definicję tych atakujących innych

O, bardzo ciekawe pytanie.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

24. Data: 2022-03-13 10:47:22

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2022 o 08:14, XL pisze:

> Toniesz?

Nie. To ty toniesz. Twoja desperacja w czepianiu się literówek jest
bardzo wymowna. Po prostu tylko to ci pozostało.
A mi się nie chce dwa razy czytać tekstu skierowanego do ruskiego
trolla, tylko po to, aby specjalnie dla niego literówki poprawiać.

25. Data: 2022-03-13 10:52:20

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2022 o 10:07, XL pisze:

> [...]
> swojej istocie (tylko metoda zła) - chodzi mi o zabezpieczenie praw Rosjan,
> bardzo licznie mieszkających na terenie Ukrainy i straszliwie tam

A jak powinno się traktować okupantów?
Widocznie byli bardzo niegrzeczni dla gospodarzy.

> (WIEM TO DOBRZE!) z racji swej narodowości.

To akurat widać, słychać i czuć.

26. Data: 2022-03-13 12:34:14

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.03.22 um 16:45 schrieb Kviat:

> (...)
>
> A piszesz to wszystko do typa, który twierdzi, że nie wiadomo jaki
> Ziemia ma kształt...
>
> Hmmm... ktoś tu niedawno napisał, że pozwolę sobie zacytować:
> "szkoda czasu i energii na reagowanie na monologi takich osób. Izolacja
> i ostracyzm jest - moim zdaniem - najlepsze rozwiazanie."
>
> Fajnie jest dawać komuś rady, których samodzielnie się nie stosuje.
> Polecam walidajce.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Opisałem tylko swoja postawe wobec osób dzielacych sie ze światem swoimi
monologami. Ciagle uwazam, ze to najlepsza metoda, bo niektórzy być moze
zarabiaja na postach, kliknieciach i reakcjach (sa strony, które licza
zarobek produkujacych sie np. na Youtube). A osobiście nie wdaje sie w
zbedne dialogowanie z takimi jednostkami, stad zarzut niekonsekwencji
nie wypala. Zdradze tajemnice: w thunderbird mam bardzo proste narzedzie
pt. filtr (ang kill file).

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

27. Data: 2022-03-13 12:36:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> [...]
> A mi się nie chce dwa razy czytać tekstu skierowanego do ruskiego
> trolla, tylko po to, aby specjalnie dla niego literówki poprawiać.

Klasa ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

28. Data: 2022-03-13 12:55:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> A jak powinno się traktować okupantów?
> Widocznie byli bardzo niegrzeczni dla gospodarzy.

,,Widocznie" jak zwykle nie rozumiesz drukowanego. Masz więc obrazki:

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Official_Rus
sian_language_support_in_Ukraine.PNG

Porównaj sobie powyższą mapkę z tą:

https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/28/f0/622d9aad
062fe_o_medium.jpg

Coś kumasz, czy nadal nie?
Ech, pewnie nie. Sorry, już nie pomogę. ???

> To akurat widać, słychać i czuć.

Wciąż zniżasz swoje loty (a dno już masz blisko) - ja tego typu wycinanki
pozostawię bez komentarza ?

> Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.

Klasa merkelowskiego tuskopieska ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

29. Data: 2022-03-14 12:59:25

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielkie możliwości. Być może je już wykorzystała, a skoro to niczego nie

Szczególnie w odniesieniu do tzw parlamentarzystów.  Mamy 30 lat
"demokracji parlamentarnej" ilu było posłów prezentacyjnych już nie aż
swoje własne osobiste i elektoratu poglądy ale chociażby zdrowy
rozsądek  i interes Państwa przez ten czas? Ja widziałem tylko trzech.
Dodać należy że Polska nie jest czymś odosobnionym - dokładnie taki sam
styl pracy ma np PE. Co się z tymi ludźmi dzieje że po zajęciu miejsca w
ławach poselskich od strony psyche, normalny zdrowy człowiek a tu nagle
zaczyna się zachowywać jak kompletnie bezrozumny nie odróżniający dobra
od zła debil bezmyślnie atakujący w stadnie...

30. Data: 2022-03-15 16:57:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> zaczyna się zachowywać jak kompletnie bezrozumny nie odróżniający dobra
> od zła debil bezmyślnie atakujący w stadnie...

Przepraszam Cię, ale wielu z nich, a może nawet większość, to nie byli i
nie są ,,normalni, zdrowi ludzie" - sztandarowy przykład to bliżej
niezbadane psychiatrycznie indywiduum Sylwia Spurek... ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

1939, sierpień - 2022, marzec.
AMANTADYNA - replika Bodnara na krętactwa podczas tzw. ,,badań".
PSTRYK! - i szpryce odeszły w niebyt...
A co on myślał?
Precz!