Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

41. Data: 2000-08-31 11:52:13

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sneer napisał(a) w wiadomości: ...
>Tak samo jak inni maja prawo oceniac idiote jako idiote - nieprawdaz?

Zwłaszcza idiotę z udokumentowaną długą historią idiotyzmu.

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl

42. Data: 2000-08-31 12:09:18

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha mozesz mi coś powiedzieć
> o religii "indenferycy"-jakoś mam mało informacji na ten temat to jakaś
> nowa grupa wyznaniowa?

Indeferentycy to tacy, ktorym zwisa obojetnym kalafiorem fakt istnienia badz
nieistnienia jakiegokolwiek boga. Pozdrawiam - A.

43. Data: 2000-08-31 12:32:11

Od: "piotrg" <p...@s...fn.pl> szukaj wiadomości tego autora

44. Data: 2000-08-31 12:39:42

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. ]
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Sikora wrote:
> Uważasz że lepiej urodzić dziecko i nie mieć na jego utrzymanie czy
> lepiej usunąc zarodek który jeszcze nic nie czuje?

Po pierwsze jeśli nie chcą tego dziecka to mogą je oddać tym co chcą.
A są ich całe tłumy.
Po drugie czy Ty ZNASZ etapy rozwoju ludzkiego płodu? Bo gdybyś znała
nie mówiłabyś, że 7 tygodniowy płód nie czuje.

> Nie wiem czy łatwiejsza. Wiem że w polsce kobiety w ciąży nie są zawsze
> mile widziane w pracy i często urodzenie dziecka wiąże się z utratą
> etatu a tym samym dochodu. A dziecko nie będzie się żywić i ubierać
> informacją że matka go nie usunęła.

Czy to znaczy, że dla Ciebie problemy ekonomiczne są uzasadnieniem
do zabijania ludzi?

Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

45. Data: 2000-08-31 12:53:31

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> [...]
> kiedy biznes kiepsko szedł. Większość błyskawicznie zachodziła w ciążę. Jak
> decydowały się urodzić, to obroty rosły, bo przychodziły na kontrole w
> ciąży. Jak nie, to robił skrobanki i zawsze wychodził na swoje.
>
> Ptasiek nie napisał słowem, jakoby były jakieś wskazania medyczne do
> odstawienia tabletek. A jeśli były, to lekarz powinien był a) ostrzec
> pacjentkę, że po odstawieniu tabletek niektóre kobiety zachodzą w ciążę
> nieomal od używania wspólnej szczoteczki do zębów, b) zaproponować inną,
> skuteczną metodę antykoncepcji. W każdym razie - lekarz co nieco zawalił.

Hmm... To tylko zbieg okoliczności, ale jak przeczytałem post Ptaśka,
to wydał mi się dziwnie znajomy. Jak zarzałem w jego nagłówki, to padłem
z wrażenia z powodu jeszcze większego zbiegu okolicznosci.

Mieszkam sobie z żoną w Gdańsku. W lipcu '96 moja baba odstawiła Marvelon
(czy jakoś tak). We wrześniu '96 wyjechała na krótko do Torunia. W tym samym
czasie pojawiły się różne dolegliwości, brak okresu itd. Kupiła więc jakąś
lokalną gazetę i udała się do ginekologa (facet miał prywatny gabinet
w mieszkaniu, chyba na Starówce o ile dobrze pamiętam). Lekarz po badaniu
stwierdził, że moja baba jest w ciąży, ale stwierdził, że nie ma problemu,
bo można okres wywołać (tak się wyraził) przy pomocy jakiś pigułek doustnych.
Nie doszło do następnej wizyty, więc nie wiem jaka miałaby wtedy być cena
"tej usługi", bo baba na szczęście wróciła już do Gdańska. Tutaj Jej lekarz
zbadał ją, zlecił wykonanie badania na obecność jakiegoś tam hormonu
i stwierdził, że żona z pewnością w ciąży nie jest, a wszystkie sensacje były
reakcją na odstawienie pigułek. Zalecił powrót do brania i nie przerywania bez
potrzeby.

Do Ptaśka: MBSZ dobrze byłoby skonsultować się z innym lekarzem. Najlepiej
takim, który nie sugeruje rozwiązań, które są dla niego atrakcyjne finansowo,
a pozostawia decyzję pacjentce.
--
Dariusz Laskowski Ja rozumiem w tramwaju dla kawału kogoś
mailto:d...@i...net.pl podpalić, ale w teatrze?!? (c) Jaro

46. Data: 2000-08-31 12:57:31

Od: "d E X T E R" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> papatki d E X T E R
>
> Arek

papatki to mozesz mowic do matki a do mnie mozesz powiedziec przepraszam
panie dEXTERZE

47. Data: 2000-08-31 12:59:06

Od: Agnieszka Sikora <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze jeśli nie chcą tego dziecka to mogą je oddać tym co chcą.
> A są ich całe tłumy.

To bardzo pieknie wygląda na papierze. Po za tym weź pod uwagę że oni
mają 7 letnie dziecko. Mają je okłamać że brat/siostra zmarło w
szpitalu, czy może wychowywać z przeświadczeniem że gdzieś tam na
świecie sobie żyje?
Czy zdajesz sobie sprawę jak czuje się kobieta w ciąży która musi ją
donosić przez kilka miesięcy żeby później rostać się z dzieckiem?
Masz dzieci? Jesli masz to czy byłbyś zdolny do oddania go innym
ludziom?

> Po drugie czy Ty ZNASZ etapy rozwoju ludzkiego płodu? Bo gdybyś znała
> nie mówiłabyś, że 7 tygodniowy płód nie czuje.

A co Twoim zdaniem czuje? Czy czuje że jest nie chciane?, czy zdaje
sobie sprawę z tego co czują rodzice?

Nie wiem co gorsze: urodzić dziecko i skazywac je na nędzę czy usunąc.

> Czy to znaczy, że dla Ciebie problemy ekonomiczne są uzasadnieniem
> do zabijania ludzi?

Wszystko jest ważne jeśli chodzi o danie nowego życia.I względy
ekonomiczne i społeczne.
Mnie niestac na drugie dziecko dlatego go nie mam.

Jesli dla ciebie jest to takie proste to poradź tym ludziom co mają
zrobić by było ich stać na utrzymanie dziecka. Ja im nie umiem pomóc i
Ty prawdopodobnie też nie. A oskarżanie ich o zbrodnie jest zwyczajnym
objawem głupoty i fanatyzmu.

Agnieszka

48. Data: 2000-08-31 13:12:38

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. nie jest morderstwem
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sneer wrote:
> Oooo... widze koncza sie argumenty a zaczynaja inwektywy - gratuluje
> wyrobienia, oglady oraz... dobrego samopoczucia. Na cale szczescie jestes
> _ubezwlasnowolniony_ i jedyne co mozesz to pogadac sobie.

Inwektywy????
To powiedz mi jak inaczej niż nieuctwem i tępotą można określić nazywanie
przez Ciebie 7 tygodniowego płodu: "bialkowym tworem o strukturze i tempie
rozwoju zblizonej do komorek rakowych." ?

Widzę, że przezornie odcięłeś swoją wypowiedź od grupy pl.sci.medycyna coby
chyba ludzie nie zabili Cię śmiechem. To ja go przywrócę - niech i oni
popatrzą na skalę ciemnoty tudzież zaślepienia w naszym kraju :(

Zdrówka
Arek

49. Data: 2000-08-31 13:28:15

Od: "d E X T E R" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwłaszcza idiotę z udokumentowaną długą historią idiotyzmu.

P o p i e r a m

50. Data: 2000-08-31 13:33:32

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Sikora wrote:
> [...]
> mają 7 letnie dziecko. Mają je okłamać że brat/siostra zmarło w
> szpitalu, czy może wychowywać z przeświadczeniem że gdzieś tam na

Nie wiem - to pytanie dla psychologa.
Ale czy w takim razie lepiej mu powiedzieć, że mama otruła jego
braciszka lub siostrę we własnym brzuszku?

W ten sposób będziemy kręcić się w kółko - a może po prostu odpowiedz
na pytanie czy istnieje dla Ciebie jakakolwiek przyczyna usprawiedliwiająca
zamordowanie niewinnego i to z zimną krwią?

> [...]
> donosić przez kilka miesięcy żeby później rostać się z dzieckiem?
> Masz dzieci? Jesli masz to czy byłbyś zdolny do oddania go innym

Nie, nie byłbym zdolny. Tak jak do zabicia go w sobie.
Nie wiem jak czuje się taka kobieta - jeśli dziecko pokocha to na pewno
nie odda i będzie szczęśliwa, że je ma. Jeśli nie pokocha to myślę, że nie
stanowiłoby to dla niej problemu. Prawda?

> A co Twoim zdaniem czuje?

Wszystko. Od 4 tygodni bije mu serce, odbiera bodźce zewnętrzne i na nie
reaguje - po prostu ISTNIEJE, tak samo jak Ty i ja.

Ale wymigujesz się od odpowiedzi na pytanie. Zapytam jeszcze raz: czy znasz
etapy rozwoju ludzkiego płodu?
I nie pytam dlatego, żeby być upierdliwym lecz by ustawić dyskusję trzymającą
się naukowych faktów, a nie na poziomie bzdur o jakichś białkach rakowych.

> Czy czuje że jest nie chciane?, czy zdaje sobie sprawę z tego co czują rodzice?

Nie, nie czuje, że jest niechciane i nie zdaje sobie sprawę z tego co czują
rodzice. Czy to cokolwiek zmienia ?

> Nie wiem co gorsze: urodzić dziecko i skazywac je na nędzę czy usunąc.

Widzę niżej, że masz dziecko, czyli jednak zdecydowałaś się narazić je na
nędzę? No bo przyszłości nie znasz, skąd wiesz, że nie umrzecie, nie
zbiedniejecie czy cokolwiek i pozostanie w nędzy??
A jak nazwiesz szwadrony śmierci zabijające bezdomne dzieci? Ich dobroczyńcami?

> Wszystko jest ważne jeśli chodzi o danie nowego życia.I względy
> ekonomiczne i społeczne. Mnie niestac na drugie dziecko dlatego go nie mam.

Owszem jest ważne jeśli chodzi O DANIE nowego życia. Po to właśnie jest
antykoncepcja. Niestety tutaj to życie już.. JEST. :(((

> Jesli dla ciebie jest to takie proste to poradź tym ludziom co mają
> zrobić by było ich stać na utrzymanie dziecka. Ja im nie umiem pomóc i

Mają kilka miesięcy. Któreś z nich może przeszkolić się, zmienić zawód
np. na informatyczny, nie są to ludzie pozbawieni rozumu, więc dadzą
sobie radę.

> Ty prawdopodobnie też nie. A oskarżanie ich o zbrodnie jest zwyczajnym
> objawem głupoty i fanatyzmu.

Za co uważasz mnie za głupca i fanatyka? Za konsekwencję?
Celowe zabicie człowieka to morderstwo czy to się komuś podoba, czy nie.
Biorąc pod uwagę, że dotyczy to niewinnej i zupełnie bezbronnej istoty
to niewyobrażalna ohyda.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?