Re: Czym jest przestrzen i jak powstala

1. Data: 2004-12-19 07:41:15

Temat: Re: Czym jest przestrzen i jak powstala
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <m...@p...onet.pl>
news:cq2kd9$t15$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> raczej cos na ksztalt "universal cleaner" :)))
> takie skojarzenie - u mnie leci "Universal Soldier"
> wiem , ze bedziesz ..... , ale jesli zalezy
> Ci by miec echo - a mysle ,ze tak - ??
> to pamietaj o kaczkach :))))
> pozdrawiam
> patix
> ps.
> o "przenoszeniu g.. " tez nie zapominaj

patix!!! :)
Twoje echo zawsze jest cenne. :)
(dlaczego tak cedzisz i reglamentujesz oddźwięk?)
poczytaj to:
BRYŁA ma długość, szerokość i wysokość.
Te TRZY wymiary stanowią o jej objętości (stereometria).
Objętość BRYŁY jest fragmentem przestrzeni (!)
która szczelnie otula BRYŁĘ.
Objętość stanowi COŚ które jest treścią wypełniającą BRYŁĘ
i stanowi o jej KSZTAŁCIE i własnościach.
Tę treść można badać i poznawać.
Przestrzeni można się jedynie domyślić i stwierdzić:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
objętość jednego litra zajmuje przestrzeń jednego litra.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Można spożytkować objętość i przetworzyć dla własnych
potrzeb -- a przestrzeń i tak pozostaje. :-)
PS. hehe czytałeś "Kwakanie kaczki" z pl.sci.fizyka
"ksRobak" news:32ia71F3ltj66U1@individual.net...
To znakomity wątek dla psychologa do badania:
bełkot współczesnego pl.sci.* a oczywistość (ksRobak)
czyli reakcje tłumu na "prawdę".
(chech,, przecież nikt nie potwierdził "zewu klucza" (za wyjątkiem
Ciebie tu i teraz {choć nie napisałeś wprost więc możesz się
w razie czegoś wyprzeć}) a rozmowa przeszła w OT
więc wydaje się BEZ SENSU "rzucać pereł między wieprze"?)
"świni śpiewu nie nauczysz" [de Mello] ???
{{to już ponad 20.000 perełek rzuconych między ludzi...}}
PSS. W powyższym jest zawarta odpowiedź na pytanie JeT-a
o edukację która pożera "własny ogon"...
Powyższe PS-y są ważkie a więc cross na "pl.sci.psychologia"
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-19 12:55:27

Od: "patix" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote in message <3...@i...net>...

> [...]

>BRYŁA ma długość, szerokość i wysokość.
>Te TRZY wymiary stanowią o jej objętości (stereometria).
>Objętość BRYŁY jest fragmentem przestrzeni (!)

- lubie Cie i nie chce bez potrzeby denerwowac
(Mlynarski spiewal kiedys "Poco babcie denerwowac..") :)))

- problem przestrzeni nie jest _dla_mnie_ problemem
podstawowoym

- tak jak nie wierze ,ze w rzeczywistosci pozbawionej
zycia bilogicznego istnieja np. linie proste lub punkty
tak samo nie wierze w istnienie tradycyjnie pojmowanej
przestrzeni 3D - choc nie kwestionuje jej praktycznego
zastosowania :)))

Jak widzisz trenuje przed wigilia , kiedy
nawet ja powinienem mowic ludzkim glosem.
:)))

pozdrawiam
patix

1. Data: 2004-12-19 16:12:50

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <m...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> - problem przestrzeni nie jest _dla_mnie_ problemem
> podstawowoym

hehe
problem podstawowy to: co włożyć do garnka. :)

> [...]
> tak samo nie wierze w istnienie tradycyjnie pojmowanej
> przestrzeni 3D - choc nie kwestionuje jej praktycznego

No pewnie. Długość, szerokość i wysokość to FIKCJA. Co nie?
A ile masz wzrostu? Ile ważysz? Ile wody wypierasz z wanny? :D

> Jak widzisz trenuje przed wigilia , kiedy
> nawet ja powinienem mowic ludzkim glosem.
> :)))
>
> pozdrawiam
> patix

hehehe
trenuj ;)
REdaktor Edward Robak
PS. ważniejsze chyba opuściłeś,, co nie? :)

1. Data: 2004-12-19 17:56:23

Od: "patix" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote in message <3...@i...net>...

>"patix" <m...@p...onet.pl>

>hehe
>problem podstawowy to: co włożyć do garnka. :)

widze ,ze jestes przenikliwy i twardo
kroczysz po kuchennej przestrzeni :))))))))))

>No pewnie. Długość, szerokość i wysokość to FIKCJA. Co nie?
>A ile masz wzrostu? Ile ważysz? Ile wody wypierasz z wanny? :D

wzostu za malo, wagi za duzo , wody wypieram
zbyt wiele i sa problemy z mokra podloga :)))

>hehehe
>trenuj ;)
>REdaktor Edward Robak

dzieki za dobre slowo :))))

>PS. ważniejsze chyba opuściłeś,, co nie? :)

no widzisz , aby dyskutowac potrzeba by byla roznica
zdan ale jednoczesnie by byla jakas wspolna platforna

Z nami jest tak,ze w kwesti celow to sie raczej
zgadzamy wiec chyba nie ma co dyskutowac

Natomiast w sprawie srodkow roznimy
sie tak bardzo ,ze chyba nie ma co sobie psuc
nerwow :))

Inaczej mowiac ja lubie fordy w "rozowe ciapki"
i jedyny sluszny czarny kolor mi nie lezy :)))

pozdrawiam
patix

1. Data: 2004-12-19 19:11:24

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <m...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> widze ,ze jestes przenikliwy i twardo
> kroczysz po kuchennej przestrzeni :))))))))))

> wzostu za malo, wagi za duzo , wody wypieram
> zbyt wiele i sa problemy z mokra podloga :)))

>>> patix

> [...]

> nerwow :))
>
> Inaczej mowiac ja lubie fordy w "rozowe ciapki"
> i jedyny sluszny czarny kolor mi nie lezy :)))

Rozumiem. :-)
"w kwesti celow to sie raczej zgadzamy" bo mamy wspólny CEL
*******dożyć do śmierci*******
"w sprawie srodkow roznimy sie" bo każdy z nas
*******ma własne życie*******
Jedynie słuszny jest FAKT, że każdy świadomy podmiot
*******ma własne JA*******
Najczarniejszą czernią jest MROK (drugie dno hadesu)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-19 20:10:22

Od: "patix" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote in message <3...@i...net>...

>"patix" <m...@p...onet.pl>
>Rozumiem. :-)
>"w kwesti celow to sie raczej zgadzamy" bo mamy wspólny CEL
>*******dożyć do śmierci*******
Mialem wrazenie,ze nie negujesz
mozliwosci zycia po smierci ???
Jesli dobrze pamietam to ja sie na ten temat nie
wypowiadalem wiec to sa tylko Twe spekulacje

>"w sprawie srodkow roznimy sie" bo każdy z nas
>*******ma własne życie*******

niby tak , ale jakos na siebie wplywamy - ot
chocby poprzez te dyskusje - wiec nasze
zycia sa w pewien spopsob "splatane"

>Jedynie słuszny jest FAKT, że każdy świadomy podmiot
>*******ma własne JA*******

no to nie jest takie pewne - np. w kontekscie
koncepcji memow :)))
Zreszta kto to wie co to jest : "ja" ,
"swiadomy podmiot" ???

>Najczarniejszą czernią jest MROK (drugie dno hadesu)
>REdaktor Edward Robak

czy to wiedza z wlasnego doswiadczenia ?????

pozdrawiam
patix

1. Data: 2004-12-19 21:11:25

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <m...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Mialem wrazenie,ze nie negujesz
> mozliwosci zycia po smierci ???
> Jesli dobrze pamietam to ja sie na ten temat nie
> wypowiadalem wiec to sa tylko Twe spekulacje

Co jest spekaulacją?
Chciałbyś umrzeć przed śmiercią? Da się??? :o)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-20 01:59:00

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <k...@f...polbox.pl> wrote in message

> [...]
> BRYŁA ma długość, szerokość i wysokość.
> Te TRZY wymiary stanowią o jej objętości (stereometria).
> Objętość BRYŁY jest fragmentem przestrzeni (!)

Cóż za nonsens! Objętość BRYŁY_NIE_jest fragmentem przestrzeni, która
szczelnie otula BRYŁĘ. Jest ona właśnie fragmentem przestrzeni ZAWARTYM w
bryle!

[bla, bla bla]

1. Data: 2004-12-20 07:17:55

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <o...@h...com>
.
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

>>> patix

> Cóż za nonsens! Objętość BRYŁY_NIE_jest fragmentem przestrzeni,
> która szczelnie otula BRYŁĘ. Jest ona właśnie fragmentem
> [...]

Do szkoły nieuku !!!
BRYŁA całkowicie zanurzona w wodzie wypiera tyle objętości ile ma
a więc TYLE SAMO objętości ma BRYŁA ile wyparta przez bryłę
objętość (tu wody)
porównaj: prawo Archimedesa
PS. chech,, gamonie i nieuki. Wszędzie ich pełno - przemądrzalskich...
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-20 16:35:00

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> objętość (tu wody)
> porównaj: prawo Archimedesa
> PS. chech,, gamonie i nieuki. Wszędzie ich pełno - przemądrzalskich...

Drogi, świętobliwy skRobaczku, posłuchaj uważnie:

Rozumiem, że w Twoich robaczywych kategriach moża mówić jedno a 'mieć na
mysłi' coś zupełnie innego. Jeżeli jednak pragniesz porozumiewać się z
ludźmi, to ciąży na tobie obowiązek aby mówić i mśleć jedno i to samo.

Spłodziłeś następujące zdanie:

Twierdzenie, że w przestrzeni która OTACZA (otula) bryłę jest miejsce na
fragment objętościowo równy danej bryle jest kompletnie bezużyteczne, bo
znajduje się tam również miejsce na objętościwą równowartość wszystkich
pozostałych brył, mamuta, buta i jeszcze czegoś tam - a to dlatego, że
przestrzeni jest właśnie najwięcej. I co z tego?????? To taka robaczywa
myśl, z której nic nie wynika.

Należało zaś powiedzieć:

ieczy - coś takiego jest jasne, zrozumiałe i można się z tym zgodzić.

Ale ty o cieczy nic nie wspominałeś. A co jeżeli bryła znajduje się w
próżni? Jaką wówczas będzie wypierać obiętość?

Skoro już chcesz w to mieszać PRZESTRZEŃ to możnaby po prostu stwierdzić, że
'Objętość BRYŁY jest równa fragmentowi przestrzeni którą dana BRYŁA
zajmuje'. Tak byłoby prościej i konkretniej. Ale po co, jeśli można
bardziej zawile i niezrozumiale, prawda?

Twoje stwierdzenie to czysty nonsens, unaoczniający TWOJE nieuctwo.

A głębokim poważaniem,

AW

.

rodzaje diagnoz
jak przeprowadzić wywiad psychologiczny (literatura?)
Testy psychologiczne.
ACL
egzaminy wstępne na psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim