Czym kleic polycarbonate ?

1. Data: 2008-01-28 19:52:57

Temat: Czym kleic polycarbonate ?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W lampie wiszącej pękła mi plastikowa część oznaczona na tylnej stronie znaczkiem
recyklingu i literkami 'PC' czyli
zapewne polycarbonate.
Jakim klejem takie tworzywo sztuczne najlepiej kleić?
Wielkośc spoiny malutka, rzędu 2x2 milimetry.
THX

2. Data: 2008-01-29 08:32:22

Temat: Re: Czym kleic polycarbonate ?
Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakim klejem takie tworzywo sztuczne najlepiej kleić?
> Wielkośc spoiny malutka, rzędu 2x2 milimetry.

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=255886

http://www.reklamajopek.pl/index.php?products=produc
t&prod_id=401

Wyniki spośród około 5,530 dla zapytanie klej poliwęglan (język polski).
(Znaleziono w 0,20 sek.) dla słów: klej i poliwęglan

3. Data: 2008-01-29 09:37:02

Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> zapewne polycarbonate.
> Jakim klejem takie tworzywo sztuczne najlepiej kleić?
> Wielkośc spoiny malutka, rzędu 2x2 milimetry.

Kup zwykłą kropelkę sklei najlepiej. Mam różne kleje niby na nich pisze że
PC klei ale po różnych próbach stwierdzam że nic innego się nie nada. Albo
miejsce klejenia robi się mleczne albo siła klejenia jest słaba.
Chyba że musisz wypełnić spoinę - to już gożej.

Pozdrowienia
Tomek

4. Data: 2008-01-29 13:20:57

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

IMHO dużo w tej dyskusji nietrafionych informacji.
Cosmofen wydaje się być klejem do PVC, a nie do PC.
Różne silikonopodobne odpadają przy spoinie 2x2mm, ma byc mocny klej a nie szczeliwo
trwale elastyczne.
JaC

-----

5. Data: 2008-01-29 15:39:28

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO dużo w tej dyskusji nietrafionych informacji.

wybacz że nie chciało mi się przeczytać ;)
zresztą podałem pierwszy z brzegu link bo i Ty nie za dużo danych podałeś

> Wielkośc spoiny malutka, rzędu 2x2 milimetry

zrozumiałem, że to ubytek do wypełnienia

a do sklejenia "na styk" to jakiś cyjanopan

Kleje cyjanoakrylowe
Inaczej tzw. kleje sekundowe - "kropelkowe".
Posiadamy szeroki asortyment tego rodzaju klejów, w kilku różnych grupach
chemicznych. Mogą łączyć szeroki zakres metali i tworzyw sztucznych, a z
podkładem (primerem) nawet polipropylen, polietylen i teflon, a także
kauczuki silikonowe.

Cyjanoakrylany etylowe - dające elastyczne złącza na polimerach, znakomicie
łączące gumę, kauczuki i elastomery, nawet trudne do sklejenia.
Cyjanoakrylany metylowe - do łączenia metali, ferrytów.
Cyjanoakrylany alkoksyetylowe - nie dają efektu "dymienia"
Cyjanoakrylany butylowe - do delikatnych tworzyw sztucznych, jak polistyren,
poliwęglan, o niskiej temperaturze reakcji
Cyjanoakrylany propylowe - łączą brak silnego "dymienia" z podwyższoną
wytrzymałością mechaniczną

Re: sprzet agd do kuchni
[sprzedam] Cyfróweczka jak marzenie za małe pieniążki
filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?
Lakierowanie płyt
biblioteczka/witryna