Czym kroić cebulę?

21. Data: 2005-12-09 18:26:58

Temat: Re: Czym kroić cebulę?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <l...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:dnbl6b$br2$1@news.onet.pl...

> Ja też mam biało-szary i polecam go, bo napewno przyda się nie tylko do
> krojenia cebuli.

Ten białoszary kolorystycznie by pasował prędzej, ale to z kolei jest wielka
krowa :-(

J.

22. Data: 2005-12-09 18:29:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:dnblus$ebc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak jak już napisano - cebula wychodzi gorzka...
>
> Nie posiekana, a zmiksowana na papkę.

Jak kolega mi tego blendera zachwalał, to też miałem wątpliwości, czy to nie
zmiksuje na papkę właśnie, kolega twierdził, że jak się włączy na dłużej, to
faktycznie wyjdzie obrzydliwa miazga, włącza się ustrojstwo na trzy sekuny
dosłownie i jest piękna kosteczka. Co do gorzkości - może to też od czasu
zależy?

J.

23. Data: 2005-12-09 18:31:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dnbmun$ks5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A serio to mnie się sprawdza krojenie metodą taką:

Kroję dokłądnie tak samo, ale bez soczewek i tak reaguję, jak ktoś niżej
opisał.

A co do wszystkich metod krojenia cebuli, to nie słyszałem o tej ze
schładzaniem cebuli, wypróbuję następnym razem, przy większych ilościach sam
kładę deskę na kuchni i włączam wyciąg - też pomaga. Zapałkę w ustach
sprawdzałem - nic nie daje.

J.

24. Data: 2005-12-09 18:32:33

Temat: Re: Czym kroić cebulę? na wesoło ale działa
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś musiałam się zmierzyć z większą ilościa cebuli, nie miałam szans
> zrobic tego szybko i z desperacji posiłkowałam się .... maską do
nurkowania
> hihihi.

No i teraz mam zagwozdkę. Kupić żonie maskę do nurkowania (nie potrafi), czy
maskę pegaz...

J.

25. Data: 2005-12-09 18:34:11

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dnbrk0$a0t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wizja leżącego pod choinką małego
> pudełeczka, owiniętego w lśniący papier i przewiązanego szyfonową
> wstążeczką, po odwiązaniu, odpakowaniu (z bijącym sercem) i otwarciu
którego
> ukazuje się karteluszek z napisem "zatkaj nos i oddychaj ustami" - ona, ta
> wizja, nie chce sobie pójść.

Wiesz... żona nic o moich zakusach na tradycyjne metody krojenia cebuli nie
wie, więc nie jestem pewien, czy taka kartka by została właściwie odebrana.
Ale idea piękna, dzięki wam obojgu :-)))))

J.

26. Data: 2005-12-09 18:35:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> apokalipsa!

Eeee, tatar zaledwie, czasem śledzik, siakaś sałatka czy zapiekanka, ja wiem
że dobrymi smakami i rozpasaniem kulinarnym to piekło i szatani kuszą, ale
żeby zaraz apokalipsa?>>?

J.

27. Data: 2005-12-09 18:45:32

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomożecie Mikołajowi?

Kontynuując wątek jeszcze: zwiedziłem dziś parę sklepów z cyklu nie dla
idiotów, dla skner i tym podobnych, z oględzin wyszło mi tak:

Oprócz blenderów brauna, które mi nie pasują z różnych powodów jest jeszcze
całkiem sensowny Bosh i Moulinex, oraz jak na zamówienie robiony
kolorystycznie Philips. Tylko że ten philips wygląda... no tak jakoś jakby
to miała być zemsta na Polakach za jakieś przewinienia, strasznie toporny
jakiś taki...
Pisałem wcześniej, że z całego blendera interesuje mnie właściwie tylko ta
przystawka do siekania. Dziś wypatrzyłem taką właśnie przystawkę do siekania
solo, z własnym napędem, produkcji Moulinex. Firma taka z tych tańszych
raczej, ale i nie jest to Ciatronic, niemniej wystawowy egzemplarz coś nie
chciał się dać złożyć do kupy. Ja wiem, że różni ludzie to oglądają,
niektórzy najwyrażniej nie traktują poważnie reklam i wchodzą do sklepów, do
których nie powinni wchodzić, inni zamiast rozumu czasem siły używają i te
wystawowe egzemplarze w różnym stanie są na ogół, niemniej jednak źle to o
produkcie świadczy, jeśli zaczyna się tak kaszanić.
Ręcznych krajaków do cebuli, innych niż uniwersalne maszynerie na korbę "do
wszystkiego" nie zauważyłem. Te na allegro - kojarzy mi się to z tym, co
pamiętam z dzieciństwa, to się naprawdę sprawdza?

J.

28. Data: 2005-12-09 18:49:22

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> nurkowania

> No i teraz mam zagwozdkę. Kupić żonie maskę do nurkowania (nie potrafi), czy
> maskę pegaz...

Z tą pegaz to bym uważał, może to odebrać jako aluzję.

Adam

29. Data: 2005-12-09 19:03:43

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nurkowania
>
> No i teraz mam zagwozdkę. Kupić żonie maskę do nurkowania (nie potrafi),

zawsze może się nauczyć ;-) i jakie piekne wakacje możecie mieć w przyszłym
roku (inne niż poprzednie) A może wystarczą okularki takie na basen??

Dodo

30. Data: 2005-12-09 19:41:31

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P."

> [...]
> wszystkiego" nie zauważyłem. Te na allegro - kojarzy mi się to z tym, co
> pamiętam z dzieciństwa, to się naprawdę sprawdza?

moge napisac tylko o swoim - moj sie sprawdza i to o dziwo straaasznie dlugo
juz pracuje i az drze gdzie kupie taki sam:-)

--
www.aem.pl GG: 1145538

zastosowanie płynów typu "anti-rain" w kabinie prysznicowej?
odczyt wodomierza
[Wawa] podajnik na papier
rozliczenia wody
Smród z komina