Re: Czym leczyć zastrzał?

Data: 2006-05-03 09:37:14
Temat: Re: Czym leczyć zastrzał?
Od: "creed" <c...@t...pl>

news:1hxdpj0ii28ci.dlg@always.coca.cola...

> Skoro - jak twierdzisz - widziałeś. i to "z drugiej strony barykady", to
> wiesz, że lekarz nie ma prawa odesłać z IP pacjenta jeśli ten wymaga
> pilnego zopatrzenia. A zastrzał może takowego wymagać.

Mi to pachnie leśna gora.
Tzn z prawnego punktu widzenia, pewnie tak jest, napewno masz racje...

> Znaczy jak? Nie zaopatrzyli i odesłali do poradni, gdzie termin za dwa
> tygodnie, z rozpoczynającym się zapaleniem pochewek?

Wiem jak traktuja czlowieka z odcietym palcem, jakby jego wina byla, ze tak
wyszlo.
Zastrzal, oczywiscie, pewnie by przyjeli, ale czy on napewno tego by chcial?
Czy juz lepiej troszke poczekac?

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.