Czym malować w zimie ?

11. Data: 2007-12-03 12:01:20

Temat: Re: Czym malować w zimie ?
Od: tomaszkrusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):

> Jeżeli dobrze zrozumiałem: Malowałes mieszkanie, w którym jednocześnie
> mieszkasz ? Na ile dni wyłączałeś z użycia malowany w danym dniu pokój ?

Malowany salon z aneksem kuchennym (ok. 40m2), w czasie malowania
grzejniki odkręcone na max, włączony okap kuchenny na max. Malowane raz,
wyschło w ciągu godziny, na drugi dzień pomieszczenie normalnie
użytkowane. Może mały szczegół - mam dobrze działającą wentylację w
pomieszczeniu.

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org