Czym można zarazić się na basenie?

1. Data: 2005-06-07 20:26:48

Temat: Czym można zarazić się na basenie?
Od: "basmar" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam się jak wygląda sprawa bezpieczeństwa przed zarażeniem się jakąś
chorobą na basenie jakiś czas temu słyszałem rozmowę dwóch młodych "łbów"
którzy mówili że fajnie jest się onanizować w takim miejscu na basenie które
normalnie służy do masarzu czyli woda czy powietrze wylatujące pod
ciśnieniem. Od tamtej pory nie byłem na tym basenie i już tam nie pójdę
zastanawiam się na zmianą obiektu gdzie będę uczęszczał ale obawiam się że
gdzie indziej może być podobnie. Czy waszym zdaniem na basenie mogę zarazić
się HIV?? bo ja myślę że po zetknięciu się w sprzyjających okolicznościach
(np otarcie naskórka) z substancją jaką wyprodukowali ci dwaj w przypadku
gdyby byli nosicielami ja też mogę nim zostać. Pozostaje chyba tylko
siedzieć w domu.

2. Data: 2005-06-07 21:31:09

Temat: Re: Czym można zarazić się na basenie?
Od: "latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może Twój strach przed zakażeniem się czymś
w opisanej sytuacji, to po prostu objaw homofobii?! :-)

latet

3. Data: 2005-06-07 21:56:47

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>Witam. Uważam, że raczej niepotrzebnie się martwisz. I nie jest też to żadna
homofobia, jak niektórzy, troche "nawiedzeni" usiłują sugerować. Po prostu,
nawet jeśli dzieje się tak , jak opisłaeś w poście, to i tak ogromna ilość wody
w basenie w porównaniu z objętością ejakulatu czyni ten ostatni bardzo mocno
rozcieńczonym, co jak myśle ma wpływa na ewentualną ilośc wirionów HIV, jeśli
oczywiście ci dwaj by je mieli. Tak czy owak, nie jest to niebezpieczne,
bardziej obawaiłbym się gdyby to były bakterie jakieś (ppałeczki okręznicy,
gronkowce, pałeczki ropy błękitnej). Poza tym woda w basenie jest na pewno
uzdatniana (chlorowanie, ozonowanie) celem wyeliminowania lub zminimalizowania
wystąpienia podobnych sytuacji (zanieczyszczenie biologiczne) oraz badana co
pewien czas pod kątem obecnosći niepożądanych drobnoustrojów, do których chyba
raczje nie zalicza się wirusa HIV z uwagi na jego słabe mozliwosci "przeżycia"
poza organizmem człowieka (poza krwią, spermą etc.)

Więc jednak więcej spokoju życzę

4. Data: 2005-06-08 09:44:29

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktem jest, że ja też na taki basen bym nie poszła - i to nie tyle ze
> strachu przed zarażeniem sie czymś co raczej ze zwykłej brzydliwości...

Oduczyłem się chodzenia na wszelakie baseny jak też i pływania w jeziorach.
Hym, powód jak wyżej - masa ludzi po prostu załatwia sie do basenów
(krytych), że nie wspomnę o otwartych jeziorach, a poza tym ileż to razy
znajdowano topielców.... :)

5. Data: 2005-06-08 09:46:27

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Faktem jest, że ja też na taki basen bym nie poszła - i to nie tyle ze
strachu przed zarażeniem sie czymś co raczej ze zwykłej brzydliwości...

Pozdrawiam, Marta

6. Data: 2005-06-08 09:47:56

Od: anatomik <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kriepa napisał(a):
> [...]
>

> Faktem jest, że ja też na taki basen bym nie poszła - i to nie tyle ze
> strachu przed zarażeniem sie czymś co raczej ze zwykłej brzydliwości...

Wydaje się , że jest to niestety czysta homofobia ...
Pozdr

7. Data: 2005-06-08 10:05:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wodę z kranu pijesz?
Tak tylko się upewniam...

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2005-06-08 12:11:16

Od: "Gucio" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basmar" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy waszym zdaniem na basenie mogę zarazić
> się HIV??

Śmiem zasugerować, że być może z równym prawdopodobieństwem można zarazić
się HIV poprzez śluz z pochwy, który nieświadomie wydziela ok. połowa
użytkowników basenu :-)

Pozdrawiam

Gucio

9. Data: 2005-06-08 16:42:32

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wodę z kranu pije przegotowaną. A nawet ta nieprzegotowana jest uzdatniana,
chlorowana, ozonowana, i w miarę czysta - na pewno nikt do niej nie nasikał.

10. Data: 2005-06-08 19:35:14

Od: "basmar" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to mnie uspokoiliście trochę!

homofobia - a co to wogóle jest