Czym nabłyszczyć skórę?

1. Data: 2003-12-16 20:12:06

Temat: Czym nabłyszczyć skórę?
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami oglądam Fashion TV. Modelki mają pięknie błyszczące ciałao. Kiedyś
widziałam jak makijażystki maluja ich ciała. Zastanawiam sie tylko co to za
kosmetyk. Może spotkałyście się z czymś takim?

1. Data: 2003-12-16 20:15:08

Temat: Re: Czym nabłyszczyć skórę?
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> kosmetyk. Może spotkałyście się z czymś takim?

moze oliwka??

Kamila

1. Data: 2003-12-16 20:25:22

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote:

> moze oliwka??
>
> Kamila

A może po prostu używają jakichś profesjonalnych balsamów nabłyszczających i
rozświetlających...

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-16 20:30:55

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Dec 2003 21:25:22 +0100, na pl.rec.uroda, Ligeia napisał(a):

> A może po prostu używają jakichś profesjonalnych balsamów nabłyszczających i
> rozświetlających...

A może jest tak, że czego by nie używały, to to daje efekt tylko w
odpowiednim oświetleniu ? I być może zwykłe światło, takie jakie jest nam,
nie-modelkom, dostępne, nic a nic nie da ?

;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-16 21:22:14

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <m...@m...christmas.pl> napisał w wiadomości

> A może jest tak, że czego by nie używały, to to daje efekt tylko w
> odpowiednim oświetleniu ? I być może zwykłe światło, takie jakie jest nam,
> nie-modelkom, dostępne, nic a nic nie da ?

Hmm nie do konca swiatlo... widzialam jak robili takie nablyszczanie jakiejs
wspolczesnej pop-gwiazdce. Psikali jej brzuch i plecy sprayem... nie wiem
oliwka w sprayu? imo to nie jest oliwka... i przez kamere taka do krecenia
teledysku swiecila sie ladnie.. a kamera ktora ja chwycilam w swietle
dziennym hmm pokazala, ze jej cialo nie bylo ladnie nablyszczone a pokryte
ogromna iloscia tluuuuuuustej substancji.... takze fakt od swiatla wiele
zalezy, ale ten specyfik to hmm cos bardzo bardzo tlustego.. tlustszego od
oliwki.

Sadia

1. Data: 2003-12-16 21:49:36

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Dec 2003 22:22:14 +0100, na pl.rec.uroda, sadia napisał(a):

> [...]
> zalezy, ale ten specyfik to hmm cos bardzo bardzo tlustego.. tlustszego od

No i własnie coś takiego miałam na myśli, może nie precyzując tego do
końca. Chodzi poprostu o to, że to, co w swiatłach rampy wygląda dobrze,
normalnie wcale dobrze wyglądać nie musi. Taka tłusta maź na ciele kobiety
raczej by tylko przeszkadzała i jej i otoczeniu :) IMO zadbana skóra,
ubiór, makijaż i ujmujący sposób bycia są wystarczające, by się podobac bez
nabłyszczaczy aż tak ekstremalnych ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-16 22:26:31

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

> A może jest tak, że czego by nie używały, to to daje efekt > tylko w
odpowiednim oświetleniu ?

Oświetlnie na 100% pomaga w osiągnięciu tego efektu, ja jednak stawiałabym
jeszcze na jakieś dodatkowe kosmetyki. ;-) Teraz jest moda na różne
"nabłyszczacze", które normalnie można dostać w sklepach, więc modelki na
pewno są smarowane czymś tego pokroju.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-18 20:41:21

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadia" <s...@w...pl> wrote in message

> widzialam jak robili takie nablyszczanie jakiejs
> wspolczesnej pop-gwiazdce. Psikali jej brzuch i plecy sprayem...

to psikanie sprayem to nowoczesne 'opalanie' - teraz solarium juz nie ma, sa
kabiny 'psikajace' dajace w kilka minut naturalna I ZDROWA opalenizne. A
nablyszczanie - to masazystka oliwka natluszcza cialo - przynajmniej w
wiekszosci przypadkow tak to sie robi.

pozdrawiam,
Marlene

WYSYPKA --> pomocy
cien do powiek
[CHWALE] cudo - Kiehl ultra face moisturizer
jeszcze raz kora i lisc orzechu - jak to jest?
Faberlic?