WYSYPKA --> pomocy

1. Data: 2003-12-16 18:08:47

Temat: WYSYPKA --> pomocy
Od: "ANIA" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co mam problem zrobiło mi sie cos jakb ywyspka na powiekach !!
strasznie to wyglada i troche swedzi ! Poczatkowo mialam tylko kropeczki ale
zmienilo sie to w takie dorbne czerwone kuleczki ! Czym to mam potraktowac?
POMOOCYYY

1. Data: 2003-12-16 18:16:27

Temat: Re: WYSYPKA --> pomocy
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie co mam problem zrobiło mi sie cos jakb ywyspka na powiekach !!
> strasznie to wyglada i troche swedzi !
NIE drap

Poczatkowo mialam tylko kropeczki ale
> zmienilo sie to w takie dorbne czerwone kuleczki !

Czym to mam potraktowac?
> POMOOCYYY

potraktuj szybka wizyta u dermatologa najlepiej, a tymczasem moze wapno
troche zlagodzi swedzenie

Kamila

1. Data: 2003-12-16 19:52:59

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wapno.
jeśli alergie zdarzały się już wcześniej- dodatkowo
antyhistaminik:cetyryzyna lub loratadyna (np. zyrtec, amertil,
nalergine,aleric,...)
do lekarza

1. Data: 2003-12-17 11:14:05

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> zmienilo sie to w takie dorbne czerwone kuleczki ! Czym to mam
Witam
wysypka na powiekach swiadczy o tym m.in. ze mozliwe iz jestes uczulona na
skladnik lakieru do paznokci... bardzo mnie zdziwilo to gdy pierwszy raz
uslyszalam ale w moim przypadku sie sprawdzilo.
pozdr
Hesia

cien do powiek
[CHWALE] cudo - Kiehl ultra face moisturizer
jeszcze raz kora i lisc orzechu - jak to jest?
Faberlic?
Shiseido SUPERIOR - uwaga!