Czym nawilzyc wlosy po "headline"?

1. Data: 2004-01-25 22:10:28

Temat: Czym nawilzyc wlosy po "headline"?
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Kilka dni temu zrobilam sobie trwala "headline", jako, ze jestem w trakcie
zapuszczania wlosow. Mam cienkie i delikatne wlosy (choc geste).
Trwala rzeczywiscie "podniosla" mi wlosy u nasady, ale.... Mam wrazenie, ze
troche wlosow mi wrecz "wypalila" - jak dotykam skory glowy w niektorych
miejsach, to czuje jakby "jezyka" (zaobserwowany takze w lusterku). Poza tym
wysuszyła mi włosy makabrycznie :/
Mam do Was pytanie: czym w takiej sytuacji je najlepiej nawilzyc? Mam
straszne siano, a lubiłam te swoja "niemowleca" miekkosc wlosow...

Dziekuje i pozdrawiam,

Livia
gg137346

1. Data: 2004-01-26 11:46:38

Temat: Re: Czym nawilzyc wlosy po "headline"?
Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Livia wrote:

> [...]
> Mam do Was pytanie: czym w takiej sytuacji je najlepiej nawilzyc? Mam
> straszne siano, a lubiłam te swoja "niemowleca" miekkosc wlosow...

Polecam maseczke Elseve do wlosow farbowanych i po trwalej, w takim
czerwonym sloiczku. Nalozyc po myciu porzadna ilosc, wmasowac, potrzymac
z 5 minut i splukac. Mi z najgorszego siana robi jedwab :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-26 20:04:56

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam maseczke Elseve do wlosow farbowanych i po trwalej, w takim
> czerwonym sloiczku. Nalozyc po myciu porzadna ilosc, wmasowac, potrzymac
> z 5 minut i splukac. Mi z najgorszego siana robi jedwab :)

Dziekuje, zanotowalam :)

Pozdrawiam,

L.

chwale i marudze pozakupowo ;)