Czym odetkać sobie uszy?

11. Data: 2009-10-10 10:35:33

Temat: Re: Czym odetkać sobie uszy?
Od: "Iw" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zatkały mi się :-(
> słyszę tylko jak się mówi do mnie wielkimi drukowanymi literami :-)
> No i przez gadu-gadu też dobrze syszę :-)
> Takie coś kiedyś reklamowali Audispray chyba się nazywało, może toto być?
> co innego polecacie?

Polecam Audispray, a po nim, za jakis czas, nieduza gumowa gruszka z ciepla
woda lub naparem z rumianku, ale z WYCZUCIEM!! i po plukaniu trzeba uwazac
na uszy, bo latwiej je przeziebic.

iw

12. Data: 2009-10-11 18:16:07

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No i przez gadu-gadu też dobrze syszę :-)
>
> Takie coś kiedyś reklamowali Audispray chyba się nazywało, może toto być?

Przede wszystkim laryngolog. Zabieg trwa chwile. A jak nie to spróbój w domu
prysznicem ucho wypłukać, tylko zwęź strumień i z wyczuciem.

13. Data: 2009-10-13 12:47:34

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa rozwiązana

Cerumen chyba tak się to nazywa, w aptece za 11 zł.

potem płukanie i działa :-)

Pozdrawiam

Jacek

Dziwne zachowania/kołatania serca