Czym opryskiwać na kleszcze.

1. Data: 2010-05-08 10:43:18

Temat: Czym opryskiwać na kleszcze.
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad ma spory ogród oraz psa. Pies co chwilę łapie kleszcza
(najprawdopodobniej w tym ogrodzie).
Czy Trebon Mega 10 SC będzie odpowiednim środkiem do opryskania ogrodu na
kleszcze? A może polecacie coś innego?
Jacek

2. Data: 2010-05-08 11:52:33

Temat: Re: Czym opryskiwać na kleszcze.
Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Sąsiad ma spory ogród oraz psa. Pies co chwilę łapie kleszcza
> (najprawdopodobniej w tym ogrodzie).
> Czy Trebon Mega 10 SC będzie odpowiednim środkiem do opryskania
> ogrodu na kleszcze? A może polecacie coś innego?

można psa opryskać, wyjdzie mniej roboty

moon

3. Data: 2010-05-08 11:59:34

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psa? Chyba pawulonem żeby przestał biegać.
Jacek

4. Data: 2010-05-08 12:41:35

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> (najprawdopodobniej w tym ogrodzie).
> Czy Trebon Mega 10 SC będzie odpowiednim środkiem do opryskania ogrodu na

Są środki weterynaryjne - zabezpieczaja futrzaka (sierściucha) przed
insektami (pchły, wszy, świerzb) do trzech miesięcy oraqz przed kleszczami
na miesiąc. Będąc u weterynarza warto wziąć też coś na odrobaczanie.

5. Data: 2010-05-08 13:41:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 5/8/2010 8:41 AM, Panslavista wrote:

> Będąc u weterynarza warto wziąć też coś na odrobaczanie.

Słusznie. Jeśli się pies od swojego pana zarazi robakami,
to będzie niedobrze! :-)

Pozdrowienia,
Michał

6. Data: 2010-05-08 14:37:01

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> A może polecacie coś innego?

Frontline na psa, stosuje się raz w miesiącu, najbardziej skuteczny z
wszystkich środków antykleszczowych.
--
Basia

7. Data: 2010-05-08 14:59:54

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Słusznie. Jeśli się pies od swojego pana zarazi robakami,
> to będzie niedobrze! :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Nawet nie wiesz co Twój pies uzna za zjadliwe.

8. Data: 2010-05-08 15:01:42

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Frontline na psa, stosuje się raz w miesiącu, najbardziej skuteczny z
> wszystkich środków antykleszczowych.

Hejka. A ja u psa na kleszcze stosuję Sabunol. :-)
Pozdrawiam zapobiegawczo Ja...cki

9. Data: 2010-05-08 15:42:26

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Już przekazałem.
Sąsiad kupi Sabunol, ale mimo wszystko chce opryskać też krzaczory w
ogrodzie (tuje i różne inne), bo kleszcze ewidentnie tam są, a jak nie
podjedzą sobie na psie, to pewnie i człowiekiem nie pogardzą.
Jacek

10. Data: 2010-05-08 18:13:24

Od: Zyga <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> ogrodzie (tuje i różne inne), bo kleszcze ewidentnie tam są, a jak nie
> podjedzą sobie na psie, to pewnie i człowiekiem nie pogardzą.
U mnie powyzsze nie dzialaja. Exspot jest skuteczny. Nie wyobrazam sobie
pryskac ogrodu, to jakas bzdura. Cala lake wkolo mam pryskac :)??

--
pzdr - zygmunt

Truskawki wiszące z Tesco.
morela - pozwijane liście
Zatamowanie "krwotoku" winorośli
Krzewy owocowe - czy można jeszcze sadzić?
jak pozbyć się koniczyny z trawnika?