Czym pokryć podłogę z sosnowych desek?

1. Data: 2002-05-27 16:39:25

Temat: Czym pokryć podłogę z sosnowych desek?
Od: "Piotr Zdunek" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle takie podłogi pokrywa sie lakierami. Ja chciałbym wiedzieć czy ktoś z
Grupowiczów miał do czynienia z podłogą woskowaną albo zabezpieczoną w inny,
niekonwencjonalny sposób. Jak to się sprawdza i gdzie można zasięgnąć
informacji.

Pozdrowienia. Piotrek.

1. Data: 2002-05-28 10:23:44

Temat: Re: Czym pokryć podłogę z sosnowych desek?
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zdunek" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Grupowiczów miał do czynienia z podłogą woskowaną albo zabezpieczoną w
inny,
> niekonwencjonalny sposób. Jak to się sprawdza i gdzie można zasięgnąć
> informacji.

Wyglada pieknie, ale kosztuje strasznie duzo pracy przy jej utrzymaniu w tym
pieknym stanie. Regularne woskowania,pastowania, podczas gdy lakierowana
wystarczy przeleciec mopem. IMHO nie warto. Zwlaszcza ze sosna jest drewnem
bardzo porowatym i dosc miekkim.

J.

gdzie w W-wie kupie ladne i tanie krzesla drewniane do kuchni
meble do łazienki
Powierzchnia mieszkania
Okna przesuwane
Firma Drefamet - znacie?