Re: Czym postawić włosy pod pachami?

From: "Zora" <z...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Czym postawić włosy pod pachami?
Date: 10 Apr 2004 19:53:43 +0200

> Bardzo mi się tematy poruszane na tej grupie podobają.   :)
> Np. spodnie do bojówek, czym stawiać włosy itp.
> Nareszcie jakieś konkretne wykorzystanie medium jakim jest internet.
> Pozdrawiam wszystkie uczestniczki... (bez urazy)

Ha!

Jeden z pretensjami, że źle wyglądamy,
drugi naśmiewa się, że się staramy..............

Ja tylko wspomnę, że faceci na grupie motoryzacyjnej to szarpią się na temat
urody bieżnika na oponie.

Może niech każdy trzyma się swoich zainteresowań i nie luka tam, gdzie go nie
interesuje.
A jak już luka, to niech milczy.

Zora

Ps. Na stronie kolejowej też byłam, tam to dopiero zadyma.