Czym przyciemnic wlosy

1. Data: 2004-01-12 22:32:21

Temat: Czym przyciemnic wlosy
Od: "P!k@chu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ahoj!
Mam blond wlosy, bardzo blond :-)
Chcialabym je jednorazowo przyciemnic, ale nie tonerem czy jakas pianka,
tylko jakas metoda maturalna. Slyszalam o plukaniu wlosow w wywarach z ziol.
Nie wiem tylko z jakich.
Prosze o pomoc.

--
P!k@chu

1. Data: 2004-01-12 22:48:51

Temat: Re: Czym przyciemnic wlosy
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o pomoc.

archiwum grupy: www.google.pl.........

pozdr

1. Data: 2004-01-13 00:58:19

Od: "Paolo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem mnie denerwuje to ze jak ktoś zada na grupe (nie mówie tylko o
tej) jakies proste pytanie to pojawia sie kilka lub kilkanaście osób które
fatyguja sie napisać post odsyłajacy pytajaca osobe do archiwum a nikt nie
raczy odpowiedać lub podać kilka linków.

Pozdr. Paolo

1. Data: 2004-01-13 07:07:43

Od: "Dorota" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z tym co napisał Paolo.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2004-01-13 08:41:04

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał/a w news:bu05jc$q7c$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Zgadzam się z tym co napisał Paolo.

Ciebie to do netykiety powinno się odesłać.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-13 10:31:14

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" napisała:
> Zgadzam się z tym co napisał Paolo.

pierwsze primo: Nie zgadzam się na taką formę odpowiedzi, jaką
zaprezentowała Dorota (Netykieta do poczytania)
kolejne primo: rzuca się tu linkami typu: http://tinylink.com/?otxyU7RNSR
ale to juz nudne zaczęło być... Jednak nauka korzystania z googla jest
lepsza dla stron obu.

> Pozdrawiam
i ja takoż.

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2004-01-13 11:22:01

Od: "Paolo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolejne primo: rzuca się tu linkami typu: http://tinylink.com/?otxyU7RNSR
> ale to juz nudne zaczęło być... Jednak nauka korzystania z googla jest
> lepsza dla stron obu.

Zgadzam się ze umiejetność wyszukiwania wiadomość jest bardzo cenna ale
nie zawsze mamy na to czas by przegladać stosy informacji lub nie portafimy
robić tego w sposób efektywny.
Czasem lepiej jest kogś zapytać. Może jest to pójście na łatwizne.
Grupy dyskusyjne są po to by ludzie wymieniali sie informacjami, by sobie
pomagali.

Pozdr.
Paolo

1. Data: 2004-01-13 11:27:17

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paolo <j...@p...onet.pl> napisał/a:
.
> Czasem lepiej jest kogś zapytać. Może jest to pójście na łatwizne.
> Grupy dyskusyjne są po to by ludzie wymieniali sie informacjami, by
sobie
> pomagali.

Owszem, grupy są od udzielania rad, ale powiedz, ile w KÓŁKO można
wałkować temat np. kosmetyczki czy fryzjera w Wawie...? Pojawia się
jak bumerang średnio dwa razy w tygodniu. W tym przypadku wcale nie
trzeba googlować, tylko spojrzeć 30 postów wstecz.

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-13 11:46:03

Od: "Paolo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym przypadku wcale nie
> trzeba googlować, tylko spojrzeć 30 postów wstecz.

Z tym przypadkiem to sie zgadzam z Toba Kasiu :)

Pozdr. Paolo

1. Data: 2004-01-13 13:14:03

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miało być o włosach a pojawił się całkiem inny temat nie na temat Jeśli nie
chcecie pomagać to nie odpowiadajcie ogóle.

Wrocław, fryzjer, chwalę.
Podróbka czy oryginał? [pomóżcie]
Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale
Nadbudowa zęba - jak to działa???