Re: Czym przyprawiacie (czosnek)

1. Data: 2004-04-23 10:21:01

Temat: Re: Czym przyprawiacie (czosnek)
Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:20040423084531580+0200@news.onet.pl...

> Jak się idzie Nowym Światem w kierunku Placu Trzech Krzyży to po lewej
> stronie jest gmach KC
Każdy ma swoje ulubione budynki.
Niejeden to raz ktoś pokazywał dziecku budynek i mówił: "Patrz Synku, tu
pracuje wielki Człowiek, na którego cześć nosisz imię - Towarzysz Wiesław.

> Na szczęście KC już splajtował
A wraz z nim połowa ludności Polski - i co tu na szczęście.
> To co jest w danej kuchni zaskakujące, a co nie to akurat rzecz względna.
A tutaj macie rację okropnie. Jednego zaskakuje śledź z czekoladą, innego
to, że z mleka robi się biały ser.
A tak w ogóle, to czy kuchnia może być zaskakująca? Chyba tylko smaczna lub
niesmaczna dla każdego inaczej.
likaon

1. Data: 2004-04-23 10:56:26

Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik likaon:
(... coś ...)

Gekony są znacznie milsze, a jak pewnie nie wiesz - zbliżone...
Wiesz, ile jeszcze jest gatunków zbliżonych?

Przepraszam - trolli dokarmiać nie powninienem.

Smacznego - Wojtek H.

1. Data: 2004-04-23 11:41:58

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiesz, ile jeszcze jest gatunków zbliżonych?
>
> Przepraszam - trolli dokarmiać nie powninienem.
Sądząc po adresie jesteś nauczycielem. Słyszałeś kiedyś taki dowcip: - jak
nic nie potrafisz, to idź uczyć dzieci!?
likaon

1. Data: 2004-04-23 13:42:25

Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka!

Użytkownik likaon <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c6avj5$p2p$...@n...news.tpi.pl...

> Sądząc po adresie jesteś nauczycielem. Słyszałeś kiedyś taki dowcip: - jak
> nic nie potrafisz, to idź uczyć dzieci!?

Nie mylisz nauczyciela z politykiem?
:-)
Ze szkolnictwem nie mam nic wspólnego od ponad 15 lat.

Adres? Jaki? Mój? To Ty czytujesz nagłówki???
Nie żartuj :-)
Niewiele z nich wyczytujesz.

Zapraszam Cię na grupę:
/dev/null
w sprawach niekulinarnych.

Likaony są fascynujące - nie psuj im opinii!
Ale to już NTG. Będę wdzięczny (pewnie nie tylko ja).

Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.
PS. Ależ nauczyciele musieli Ci zajść za skórę.
Może byli niekonsekwentni?

1. Data: 2004-04-23 13:57:24

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mylisz nauczyciela z politykiem?
Politykiem?
Zgaduję - Samoobrona.
Sorry, ja popieram mniejszość niemiecką.
> Likaony są fascynujące
wiem
likaon

1. Data: 2004-04-26 04:09:10

Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik likaon <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c6b7h0$omp$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak

> Politykiem?
> Zgaduję - Samoobrona.

Nadal czytujesz tylko nagłówki? Przestań, trzeba zacząć od czegoś
łatwiejszego!

Czy jeśli zapiszę się do Samoobrony - likaony zmądrzeją?
Wątpię... Tu nic nie pomoże...
Więc w Samoobronie _też_ mnie nie zobaczą.

> Sorry, ja popieram mniejszość niemiecką.

???
Co to jest mniejszość niemiecka? Czy chodzi Ci o to, że Chińczyków
jest więcej niż Niemców? A może sami "mniejszościowi" sobie nie radzą
i potrzebują _takiego_ obrońcę?
Jesteś przykładem skrajnej "mądrości inaczej"...

> wiem

Jak widać - probujesz popsuć im opinię...

Przepraszam całą pl.rec.kuchnia, obiecuję:
Nie będę już więcej karmić trolli!

Re: sałatka do karkówki z grilla
Re: roznica: cukier brazowy a biały
Re: slimaki