Czym rozpuścić farbę?

1. Data: 2002-07-20 08:11:20

Temat: Czym rozpuścić farbę?
Od: "Kianit*" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Nabyłam wczoraj na starociach koszmarne lusterko za złocisze ;-) Jednak coś
mi mówi, że po lekkiej renowacji metalowa ramka będzie naprawdę ciekawa, sęk
w tym, że motyw jest tak zagmatwany, że nijak tego szczotką drucianą
doczyścić we wszystkich zakamarkach. Cóż, taka "fałszywa patyna" dodaje mu
nawet duszy, ale ktoś o nieposzlakowanym zmyśle artystycznym pomalował ramkę
na czarno, a podstawę na brązowo ( i ten brąz najbardziej jest oporny na
darcie).
Cały wcorajszy wieczór drapałam i zaczynam być na pass, metal za bardzo
porysowany punktowo, doradźcie jakiś środek, ale nie koszmarnie drogi i nie
do dostania profesjonalny, tylko "drugi pomysł" jak zmiękczyć tę #$*&^%"#
farbę?
Pozdrawiam, Kianit / Dominika

1. Data: 2002-07-20 11:33:53

Temat: Re: Czym rozpuścić farbę?
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kianit*" <r...@w...pl> wrote in message news:ahb9t4$iko$1@news.tpi.pl...

> [...]
nie
> do dostania profesjonalny, tylko "drugi pomysł" jak zmiękczyć tę #$*&^%"#

Są zmywacze do farb, w postaci gęstej cieczy (pytaj w sklepie z farbami).
Radzą sobie z farbami olejnymi i nitro.
Gorzej jeśli ktoś pomalował tą ramkę jakąś farbą chemoutwardzalną...

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-07-21 06:28:28

Od: "Kianit*" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jd" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Są zmywacze do farb, w postaci gęstej cieczy (pytaj w sklepie z farbami).
> Radzą sobie z farbami olejnymi i nitro.
> Gorzej jeśli ktoś pomalował tą ramkę jakąś farbą chemoutwardzalną...

Dzięki.
A kupować w sklepach budowlanych czy artystycznych?
pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2002-07-21 17:02:41

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki.
> A kupować w sklepach budowlanych czy artystycznych?

Budowlanych, chemicznych, drogeriach itp.

--
==========###-###-###-###==============

1. Data: 2002-07-22 10:44:15

Od: "Kianit*" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Budowlanych, chemicznych, drogeriach itp.

Dzięki. Kianit

1. Data: 2002-07-24 01:41:12

Od: "Bruno" <w...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit*" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
=ciach=
> [...]
nie
> do dostania profesjonalny, tylko "drugi pomysł" jak zmiękczyć tę #$*&^%"#

Witam,
ja mialem problem ze zdrapaniem starej farby, poradzono mi w sklepie zebym
uzyl rozpuszczalnika do usuwania uszczelek silikonowych.
zadzialo
Pozdrawiam
Bruno

problem