Czym spiąć szal?

1. Data: 2004-12-30 10:03:13

Temat: Czym spiąć szal?
Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
idę na Sylwestra i chcę narzucić na ramiona tiulowy (chyba, nie znam się
za bardzo na materiałach) szal, tylko mam problem, bo nie wiem, czym można
go spiąć (na wysokości klatki piersiowej). Myślałam o broszce, ale boję
się, że taki delikatny materiał może się podziurawić i porwać. Prosze Was
o pomoc!

--
Pozdrawiam!
Kasandra

i...@N...wp.pl

1. Data: 2004-12-30 10:13:42

Temat: Re: Czym spiąć szal?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ikaps wrote:

> [...]
> go spiąć (na wysokości klatki piersiowej). Myślałam o broszce, ale boję
> się, że taki delikatny materiał może się podziurawić i porwać. Prosze Was

Moze eleganckim klipsem do uszu? Albo skombinowac skads taka klamerke
bez szpikulca, po prostu kolko z poprzeczka, i zamotac na tym.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-12-30 13:18:12

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można końce na klatce piersiowej lub poniżej przeciągnąć przez obrączkę lub
pierścionek.
Jola

1. Data: 2004-12-30 13:46:14

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mozna kupic takie specjalne ozdobne COS a'la pierscienie do spinania szala.
W Biju Brigitte widzialam.

Pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2004-12-30 20:12:20

Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Dec 2004 11:03:13 +0100, ikaps <i...@n...wp.pl>
napisał:

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, wiedziałam, że mogę na was liczyć :)
Sposób z obrączką przypadł mi do gustu :)

Pozdrawiam!

--
Kasandra

i...@N...wp.pl