Czym tluszcz z zamszu?

1. Data: 2002-08-12 09:50:30

Temat: Czym tluszcz z zamszu?
Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey!
Pochlapalem sobie przy grilu zamszowe buty (kolor zblozony do naturalnego
dla skory) i nie chce ich zepsuc nieumiejetnym odplamieniem
Poradzicie cos?

Drugie.
Chce znalezc jakas zmywarke 60 cm do zabudowy. Najlepiej z ukrytym
panelem, bo juz front mam - przy budowie kuchni zamontowali go jako
normalne drzwiczki. Jaka witryne polecacie zebym mogl poczytac o
parametrach roznych zmywarek i zobaczyc ich ceny? Napalilem sie na
Electroluxa z ostatniej oferty Media Marktu ale wykupili zanim dotarlem do
duzego miasta. Niemniej jednak chcialbym kupic cos w tej cenie (okolo
1500) lub leciutko wyzej. A co powiecie o zmywarkach Amica?

Leszek Olech
(jesli chcesz, pisz na komercyjną domene onetu: "sz" zamiast "poczta")

1. Data: 2002-08-14 15:53:04

Temat: Re: Czym tluszcz z zamszu?
Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hey!
> Pochlapalem sobie przy grilu zamszowe buty (kolor zblozony do naturalnego
> dla skory) i nie chce ich zepsuc nieumiejetnym odplamieniem
> Poradzicie cos?

Ja swoje wyczyściłem będąc u znajomego mechanika samochodowego benzyną
ekstrakcyjną z pistoletu natryskowego pod ciśnieniem. Benzyna ale
ekstrakcyjna szybko paruje a skóra nie stwardniała i nie zaszkodziło butom.
Były one też lekko zabrudzone zwykłym brudem i tego nie bardzo ruszyło na
nowych nie wiem czy nie zostanie jakiś ślad ale gorzej napewno nie będzie.

kiedy drzwi
Re: gdzie kupowac lodowke - warszawa
kwadratowe oprawki do halogenów
malowanie metalu