Czym wykończyć schody?

1. Data: 2006-05-13 10:04:43

Temat: Czym wykończyć schody?
Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

może macie jakieś doświadczenie jakim materiałem wykończyć trepy schodów
zewnętrznych aby nie były śliskie w czasie zimy? Nie interesuja mnie jakieś
naklejki, gumy itp "udoskonalenia"

Pozdr.
Adept

2. Data: 2006-05-13 11:31:23

Temat: Re: Czym wykończyć schody?
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@n...pl napisał(a):
> [...]
> zewnętrznych aby nie były śliskie w czasie zimy? Nie interesuja mnie jakieś

moze polozyc wlasciwe stopnice?:-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

3. Data: 2006-05-14 08:21:13

Temat: Re: Czym wykonczyc schody?
Od: "GomiTell" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z tym pytaniem wiaze sie ciekawa historia.
W pewnym szpitalu w Walbrzychu zrobiono
piekne wejscie, reprezentacyjne. Niestety, jest
obnizenie terenu wiec przed wejsciem sa dosc
strome schody. Róznica poziomów to okolo 2m.
Caly placyk przed wejsciem oraz schody na wyzszy poziom
wykafelkowano pieknie. Z wejscia nie da sie korzystac
przez wieksza czesc roku poniewaz kafelki sa sliskie,
schody strome, fragmenty kafelek odpryskuja ze stopni.

4. Data: 2006-05-14 18:32:20

Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze polozyc wlasciwe stopnice?:-)
>

> --
> Pozdrawiam - T0SIA

tak, tylko jakie to są te ałaściwe?

5. Data: 2006-05-14 19:39:49

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał(a):

> tak, tylko jakie to są te ałaściwe?

.. stopnice..
ryflowane.:-)
gres lub klinkier
Nie wiem co masz teraz... zdziwie sie jak mi napiszesz ze gladka
plytke.. :-)
ladna oferte na tarasy ma Ceramika Gres w kolekcji Milo
> http://www.milo-tarasy.pl/strona.htm

a jesli chcesz isc w klinkier to moze Cerrad - tez caly komplet od
plytek po stopnice

> http://www.cerrad.com.pl/

wszystko zalezy co chcialbys tam widziec i jaka masz ogolna koncepcje

--
Pozdrawiam - T0SIA

6. Data: 2006-05-15 13:49:46

Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plytek po stopnice

> wszystko zalezy co chcialbys tam widziec i jaka masz ogolna koncepcje

mam płytki ryflowne, ale niestety nie zdają egzaminu, rowki zabijaj śniegiem
i są dalej śliskie, przerabiaem też z płytkami basenowymi, mają takie drobne
wypustki ale i to nie to. Schody są intensywnie użytkowane i wypustki się
wycierają Najbardziej ostre są zwykłe betonowe, ale nieefektowne.

Pozdr.
Adept

7. Data: 2006-05-15 15:29:02

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał(a):

> [...]
> wypustki ale i to nie to. Schody są intensywnie użytkowane i wypustki się
> wycierają Najbardziej ostre są zwykłe betonowe, ale nieefektowne.

no to moze idz w kierunku gresu technicznego z wysoka antyposlizgowoscia
ja np. taurusy z Lasselbergera:
http://www.rako.cz/pl/romania/produkty/ceramika_obie
ktowa/architect/20/90

masz kilka kolorow i kilka wzorow reliefu od gwiazdki po kolka

albo jesli chcesz by wygladalo to bardziej estetycznie polecam plytke
tartan z Tubadzina
najwyzsza antyposlizgowosc i scieralnosc, plytka ma powierzchnie bardzo
chropowata a do tego sa jeszcze plytki stopnicowe:
http://tinyurl.com/hc78q

(mam nadzieje ze linki sie otworza)

--
Pozdrawiam - T0SIA

8. Data: 2006-05-15 20:11:56

Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najwyzsza antyposlizgowosc i scieralnosc, plytka ma powierzchnie bardzo
> chropowata a do tego sa jeszcze plytki stopnicowe:

Witaj,
linki się otworzyły, najbardziej podobają mi się taurusy z Lasselbergera
wyglądają interesująco np. TRA26073 muszę tylko obejrzeć je w naturze.
Dziękuję Ci, masz dużą wiedzę. Prawdopodobnie coś z nich wybiorę. Jak się
sprawdzą to dam znać na grupie co pewnie troche potrwa.

Pozdr.
Adept

9. Data: 2006-05-15 21:37:14

Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> może macie jakieś doświadczenie jakim materiałem wykończyć trepy schodów
> zewnętrznych aby nie były śliskie w czasie zimy? Nie interesuja mnie

najlepiej by bylo kostka granitowa -w zimie super sie sprawdza :)

cos jak relingi do kuchni:)
Kraków - dobry, uczciwy i sumienny stolarz?
Obrzeżki - jak walczyć
smar
pralka whirlpool zaklinowany drut od biustonosza !!! HELP