Czym zaimpregnowac kanty szafek kuchennych?

11. Data: 2008-12-03 21:24:25

Temat: Re: Czym zaimpregnowac kanty szafek kuchennych?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domalux będzie ok, ale przemaluj ze 2 razy dla lepszego "uszczelnienia"
Jacek

12. Data: 2008-12-04 02:26:51

Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

eost pisze:
> Planuje zakupic tanie szafki kuchenne. Niestety maja one z reguly
> papierowe okleiny, ktore wiadomo - z czasem odchodza.
>
> Mozecie polecic jakis preparat, ktory nadawalby sie do zaimpregnowania
> najbardziej wrazliwych miejsc (glownie kanty na spodzie szafek)?
>
> Nie bede ciagnal po calej plycie, wiec dobrze, zeby byl "cienki" i
> bezbarwny, by nie bylo widac granicy miedzy impregnatem a czysta
> powierzchnia. Jakis lakier bezbarwny, czy cus..

jeżeli są to taśmy przyklejane na gorąco, to wogóle bym się tym nie
przejmował.
za parę lat gdy zźółkną lub zaczną odłazić, żelazko w dłoń, odkleić
stare taśmy i podkleić nowymi tylko lepszej jakosići.
Robota banalna, materiał tani.

co do zlewozmywaka, osadzałem umywalkę w blacie wiórowym (z laminatem)
w łazience.
boczne brzegi płyty nagrzałem opalarką i wsączyłem tam zwykłą parafinę z
białych świeczek. Potem swykły silikon sanitarny.
13 lat i nic tam nie podmaka

13. Data: 2008-12-04 11:06:21

Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za parę lat gdy zźółkną lub zaczną odłazić, żelazko w dłoń, odkleić
> stare taśmy i podkleić nowymi tylko lepszej jakosići.

Nie chodzi tylko o tasmy, ale rowniez o plyte wiorowa (to nawet nie jest
chyba MDF). Nie wiadomo, czy bedzie do czego przyklejac nowe tasmy,
jesli nie zabezpieczy sie plyty przed wilgocia i grzybem.

> [...]
> boczne brzegi płyty nagrzałem opalarką i wsączyłem tam zwykłą parafinę z
> białych świeczek. Potem swykły silikon sanitarny.

O to rowniez sie nie boje. No, moze troche o drzwiczki szafki pod
zlewozmywakiem :)

--
eost.

dzięcioł i elewacja
Pojemniki próżniowe Vacco i Valira
Parkiet - czy wylodkowanie moze zniknac?
Zarówki energooszczedne na zewnatrz ?
"Łoże i stół - atrybuty życia rodzinnego"