Czym znieczulić skóre???

1. Data: 2002-07-05 08:49:20

Temat: Czym znieczulić skóre???
Od: "Dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!
Mam pytanko, czym znieczulić, lub obniżyć prog wrazliwośći skóry???
Mam troche włosów na pleckach, a nie moge sie przełamać zeby wyjść na plaże.
Pozostaje depilacja, ale trudno wytrzymać...

Dziubek

2. Data: 2002-07-05 09:07:36

Temat: Re: Czym znieczulić skóre???
Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziubek" <d...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
plaże.
> Pozostaje depilacja, ale trudno wytrzymać...

można spróbować żelem z Lignocainy ( środek znieczulający ) lub w postaci
aerozolu :)

3. Data: 2002-07-05 09:41:36

Od: "Dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno lignocainy w sprayu nie ma juz w sprzedaży, wycofana. Ta w zelu nie
działa...
Bleeeeeeeeeee
Siedze w domu

4. Data: 2002-07-05 10:10:21

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziubek" napisał ...

> Mam pytanko, czym znieczulić, lub obniżyć prog wrazliwośći skóry???
> Mam troche włosów na pleckach, a nie moge sie przełamać zeby wyjść na
plaże.
> Pozostaje depilacja, ale trudno wytrzymać...

Nikt Ci nie każe depilować mechanicznie.
Użyj depilatora w kremie lub żelu i po kłopocie.
Nakładasz i po jakimś czasie ściagasz szpatułką.
Nic a nic nie boli.

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2002-07-05 11:47:52

Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno lignocainy w sprayu nie ma juz w sprzedaży, wycofana. Ta w zelu
nie
> działa...
> Bleeeeeeeeeee
> Siedze w domu

pierwszy raz słyszę by ją wycofali - sprawdziłem w portalu farmaceutycznym
(codziennie aktualizowanym) i dalej jest :

Rp. B Lignocainum aerozol dawka 0,1 g/g 75 g GlaxoSmithKline
Pharmaceuticals SA - Polska cena : 23.18 zł.

6. Data: 2002-07-05 15:59:37

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Rp. B Lignocainum aerozol dawka 0,1 g/g 75 g GlaxoSmithKline
> Pharmaceuticals SA - Polska cena : 23.18 zł.

no to sprobuj zamowic w jakiejs hurtowni...
widac nie aktualizuja codziennie tego portalu....

Adam

7. Data: 2002-07-05 16:27:31

Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziubek" <d...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> Podobno lignocainy w sprayu nie ma juz w sprzedaży, wycofana. Ta w zelu
> [...]

To spróbuj krem EMLA ( bez recepty). - stosowany do miejscowego
znieczulania skóry w związku z nakłuciem lub cewnikowaniem żył, pobieraniem
krwii...

8. Data: 2002-07-05 16:37:52

Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To spróbuj krem EMLA ( bez recepty). - stosowany do miejscowego
> znieczulania skóry w związku z nakłuciem lub cewnikowaniem żył,

nie wie tylko, czy po tych reformach EMLA nadal jest bez recepty :-/

9. Data: 2002-07-06 09:38:16

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nikt Ci nie każe depilować mechanicznie.
> Użyj depilatora w kremie lub żelu i po kłopocie.
> Nakładasz i po jakimś czasie ściagasz szpatułką.

a tak poza tym to podobno kobiety lubia owlosionych facetow...
no chyba ze nie onie tu chodzi...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

10. Data: 2002-07-06 10:57:42

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" napisał ...

> a tak poza tym to podobno kobiety lubia owlosionych facetow...

Są gusty i guściki.
Ale owłosione plecy to się akurat do największych walorów
męskiej urody IMHO nie zaliczają.
Co innego klata ... :-)))

Pozdrawiam !
Mała Mi