Czyśmy wszyscy powariowali?

11. Data: 2017-10-31 16:15:49

Temat: Re: Czyśmy wszyscy powariowali?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 16:06, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

Największe zniewolenie dzieje się pod hasłami "wolności" czy to
anarchiści czy libertarianie czy Róbta co Chceta.
Dawniej wolano mordować pod hasłem Równości.
Hasło Rewolucji Francuskiej "Wolność Równość Braterstwo albo śmierć"
przyniosło krwawe żniwa.

12. Data: 2017-10-31 16:29:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Anarchia to największe zniewolenie pod płaszczykiem "wyzwolenia"

To zależy czy anarchistami są ludzie autentycznie wolni, których wolność
jest efektem wychowania i którzy szanują wolność innych, czy też
anarchistami zwą się tylko uzurpatorzy, którzy chcą wolności tylko dla
siebie nie dostrzegając praw innych ludzi.

Nazwałem Cie niewolnikiem ponieważ patrzysz przez pryzmat własnych,
głęboko osadzonych, w Twojej podświadomości, przekonań i... pragnień.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

13. Data: 2017-10-31 16:35:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Największe zniewolenie dzieje się pod hasłami "wolności" czy to
> anarchiści czy libertarianie czy Róbta co Chceta.

Bywali (i bywają) również nieodpowiedzialni anarchiści...

> Dawniej wolano mordować pod hasłem Równości.

...pokrętnie pojmowanej równości przez... sprawujących władzę.

> Hasło Rewolucji Francuskiej "Wolność Równość Braterstwo albo śmierć"
> przyniosło krwawe żniwa.

Skromne w porównaniu z innymi nieświadomymi równościowymi zrywami. Jak
każda walka o wolność i ta ostateczna może się zakończyć krwawo.

14. Data: 2017-10-31 16:56:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 15:43, pinokio pisze:

> Nie,

Tak.

> Ale odchodzimy od tematu:
> Mazguła nie omieszkał skrytykować Jezusa,

No i co z tego? Chcesz go spalić na stosie, czy co?
Na grupie religijnej możesz się poskarżyć.

Tutaj tematem jest: czy ludzie powariowali?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-10-31 19:17:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> "Kościół Piotra S.", "poświęcenie większe od Jezusa"? Ludzie, pójdźcie
> po rozum do głowy
>
> https://opinie.wp.pl/marcin-makowski-kosciol-piotra-
s-poswiecenie-wieksze-od-jezusa-ludzie-pojdzcie-po-r
ozum-do-glowy-6182335672886913a

Kogo to obchodzi?
Szaleniec i tyle.
Nikt normalny nie robi takich durnych manifestacji.
--
XL

Czytał ktoś China Mieville - Miasto i Miasto?
Walka wkroczyła w nowy etap
Nie islamska, nie laicka
zawierzyc
łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być