Czyszczenie materaca

1. Data: 2003-01-24 10:29:47

Temat: Czyszczenie materaca
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Tak się zacząłem zastanawiać, bo trafiłem gdzieś na ofertę materaca, z którego
da się ściągnąć pokrowiec.

Czy jak jest materac, który jest tylko sobie tak ot obity, a uzywany tylko
z prześcieradłem, to się brudzi dość szybko?
Da się jakos wyczyścić, jak to materac sprężynowy?

Dzięki

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-01-24 18:34:09

Temat: Re: Czyszczenie materaca
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

> Czy jak jest materac, który jest tylko sobie tak ot obity, a uzywany tylko
> z prześcieradłem, to się brudzi dość szybko?
> Da się jakos wyczyścić, jak to materac sprężynowy?

Nie wiem czy da się wyczyścić materac nie posiadający pokrowca.

Ja mam materaz z włókna kokosowego obłożonego jakimś materiałem (ok. 0,5
cm grubości). Ten materiał to chyba watolina - ale co do tego mogę się
mylić . Całość zaś jest w pokrowcu z bawełny, zapinanym na jednym z
krótszych boków na zamek błyskawiczny. Pokrowiec jest dosyć obcisły i
trzeba chwilę powalczyć by go po praniu naciągnąć.

Ten pokrowiec piorę ok. 2 razy w roku, szczególnie brudny nie jest ale
takie wypranie poprawia człowiekowi samopoczucie :-) Na co dzień na
materacu jest jeszcze prześcieradło z gumką, prane oczywiście
odpowiednio częściej.

Jeśli masz wątpliwości dot. brudzenia to co stoi na przeszkodzie by
"wyrzeźbić" pokrowiec na posiadany materac ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

fotel i kolka
Sprzedam mieszkanie 3 pokojowe, Poznan, dobra lokalizacja
Re: Dom Development - wrazenia?
Frytkownica - na co zwracać uwagę ?
Jaka gofrownica?