Czyszczenie płytek łazienkowych

1. Data: 2007-01-05 09:47:44

Temat: Czyszczenie płytek łazienkowych
Od: MikroBajt <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może temat nie nowy ale nie mogę się doszukać...

W każdym razie chodzi mi o odnowienie/wyczyszczenie
płytek łazienkowych (na ścianie) nie pierwszej nowości.

głównie chodzi o kamień "tu i tam" (i trochę innych zanieczyszczeń)
próbuję(ałem) ocet podgrzany i na szmatkę
i byłoby super gdyby nie była ściana ale podłoga ;)
trochę trzeba ten ocet ze szmatką potrzymać by zadziałało
a to spływa itp

Jak Wy to czyścicie?
Są jakieś szybsze środki?
a może jakaś emulscja itp która by nie spływała?
Zakładam, że w ten sam sposób można wyczyścić baterie
więc tego wątku nie będę rozwijał.

Pozdrawiam i dziękuję za info

2. Data: 2007-01-05 13:18:49

Temat: Re: Czyszczenie płytek łazienkowych
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MikroBajt" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| płytek łazienkowych (na ścianie) nie pierwszej nowości.
|
| głównie chodzi o kamień "tu i tam" (i trochę innych zanieczyszczeń)

Zalej kamien domestosem na noc a nastepnego dnia powinno ustapic.

Vx

3. Data: 2007-01-05 16:04:51

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są jakieś szybsze środki?
> a może jakaś emulscja itp która by nie spływała?
> Zakładam, że w ten sam sposób można wyczyścić baterie

Cilit - Kamień i rdza ale do wc w żelu, to nie bedzie spływało tak szybko,
zostawić najlepiej na parę godzin

4. Data: 2007-01-05 16:40:17

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

MikroBajt napisał(a):
> głównie chodzi o kamień "tu i tam" (i trochę innych zanieczyszczeń)
Płyn do WC "Tytan" (z różą). Kilka złotych i po kłopocie.
Wypraktykowane na wszystkim - już pisałam kilkakrotnie: kabiny
prysznicowe, brodziki, wanny, płytki, zlewy nierdzewne, baterie, nie
mówić o WC. Przy okazji odkaża. Ważne, aby pozostawić płyn na
powierzchniach na jakiś czas, aby zadziałał.
Pokryć płytki Tytanem za pom. gąbki dość grubą warstwą. Trochę
spływa, ale to nic - zbierze się na dole troszkę więcej. Poczekać
pół godziny, poszorować jeszcze całość szorstką stroną
gąbkowego zmywaka do naczyń. Poczekać ok. 1 godz. Spłukać lub
zebrać płyn chłonną szmatą, płucząc ją kilkakrotnie, aż
ściany będą pozbawione resztek płynu.

Podgrzewacz wody
Środek do fug
Re: cholerne ma?e 1-2mm prze?roczyste robaczo-insekty
Odływ WC a geberit...
cięcie szyby