Czyszczenie sitka z sokowirówki - jak ?

11. Data: 2009-05-05 20:02:40

Temat: Re: Czyszczenie sitka z sokowirówki - jak ?
Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szadok pisze:

> A potem pasteryzujesz? Pytam na zaś, bo zdaje się, że mi klęska urodzaju
> grozi :)

Jak na razie - tylko do bezpośredniego zużycia.

> Soki czysto-jabłkowe, czy z domieszkami innych owoców/warzyw robisz?

Głównie czysto jabłkowe, choć bywa, że pojawiają się w nich i porzeczki,
jeśli akurat podprowadzę je z działki u babci ;)

BogdanKa

12. Data: 2009-05-06 08:39:25

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Szczotka stylonowa nie uszkodzi sitka metalowego, a wystarczy namoczyć w
> roztworze płynu do naczyń i nic w siatce po szczotkowaniu nie zostanie,
> nawet jak facet wysuszył sitko z włóknami roslinnymi, ale ostre krawędzie
> "druciaka" i owszem.

Szczotka metalowa do czyszczenia z rdzy zazwyczaj wystarcza. Poza tym
jesli sitko jest metalowe - drobiny zapychające mozna wypalić nad gazem. Tak
jak sitko od ekspresu kawowego... PozdrawiaM

13. Data: 2009-05-06 09:05:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Tak
> jak sitko od ekspresu kawowego... PozdrawiaM

Sitko z sokowirówki nie rdzewieje.

14. Data: 2009-05-06 20:50:58

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> miękkie,

> krawędzie

> Tak
>
> Sitko z sokowirówki nie rdzewieje.
Toteż pytający w temacie nie będzie go czyscił od rdzy..!<rotfl>

15. Data: 2009-05-07 20:19:35

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 May 2009 08:39:25 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

> Szczotka metalowa do czyszczenia z rdzy zazwyczaj wystarcza. Poza tym
> jesli sitko jest metalowe - drobiny zapychające mozna wypalić nad gazem. Tak
> jak sitko od ekspresu kawowego...

Rany, ale kombinujecie. Moulinex po prostu dorzuca do sokowirówki
najzwyklejszą szczotkę, która pięknie czyści to sitko. Do głowy by mi nie
przyszło łapać za druciaka albo wsadzać to nad gaz...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

16. Data: 2009-05-08 19:35:15

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

> [...]
> najzwyklejszą szczotkę, która pięknie czyści to sitko. Do głowy by mi nie
> przyszło łapać za druciaka albo wsadzać to nad gaz...

To po kiego diabła cały post?? Odpowiadamy bo pytający bezradny
jak ...... Więc może z nudów, może z przerażenia pleciemy coś jakby w
temacie.. Taki poziom odpowiedzi jaki i pytań... Cóż- bywa~~

17. Data: 2009-05-08 19:55:53

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głównie czysto jabłkowe, choć bywa, że pojawiają się w nich i porzeczki,
> jeśli akurat podprowadzę je z działki u babci ;)

to może przy okazji spytam się jaką sokowirówkę polecacie?
mąż mi wpadł na pomysł, że soki są super zdrowe. ja tam osobiście wolę
warzywa/owoce w całości pożerać.

A.

18. Data: 2009-05-14 14:47:55

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to może przy okazji spytam się jaką sokowirówkę polecacie?
> mąż mi wpadł na pomysł, że soki są super zdrowe. ja tam osobiście wolę
> warzywa/owoce w całości pożerać.

Kupiliśmy ostatnio rodzicom zelmera. Model 476. Rewelacja.
1. nie trzeba rozkrawać owocow warzyw
2. cicha
3. szybka
4. ogromny kosz na odpadki, nie ma problemu z otwieraniem czyszczeniem
etc
5. super kubek z separatorem piany.
6. funkcja autoczyszczenia też fajna rzecz (turbo)

jednym słowem polecam
pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Resztki uszczelek i kleju na oknach. Czym doczyścić?
stól kuchenny dębowy
Ile ważą szafy?
czym wyczyscic slady po kredce woskowej z mebli
Re: Garnek do gotowania ryżu (elektryczny)