Czyszczenie starej farby z balkonu

1. Data: 2002-04-08 20:00:07

Temat: Czyszczenie starej farby z balkonu
Od: "Jan Bartnikiewicz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.
Jestem ciekaw, jak działa opalarka na gaz do czyszczenia balkonu, ile
kosztuje wypożyczenie i ile gazu zużywa się na balkon 2,2 x 1,2 m/2.
(Białystok). Próbowałem szczotką - strasznie mozolnie, a żel do zrywania z
kolei jest drogi i nieskuteczny w przypadku wysokiej temperatury (słońce) i
wiatru gdyż szybko wysycha zanim zwilży, czy ktoś może coś poradzić na ten
temat i dzięki za jakieś informacje.
Janek.

1. Data: 2002-04-12 12:12:51

Temat: Re: Czyszczenie starej farby z balkonu
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Bartnikiewicz" <j...@p...com> wrote in message
> [...]
> wiatru gdyż szybko wysycha zanim zwilży, czy ktoś może coś poradzić na ten

Pomysl laika - wiertarka + jakas tarcza scierna ?

Przezroczysta szyba w kabinie natryskowej
ZAKOPANE Centrum - sprzedam mieszkanie 105m2
ulga remontowa -okap
zlece wykonanie mebli kuchennych
blizniak