Czyszczenie wykladziny?

11. Data: 2014-04-21 11:23:56

Temat: Re: Czyszczenie wykladziny?
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@g...com

> raczej nieprzytomny

może jajeczko było nieświeże :P

jeffrey

12. Data: 2014-04-21 20:36:40

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
1...@n...neostrada.pl
*Jeffrey* napisał(-a):

> może jajeczko było nieświeże :P

Na pewno. Pięcioletnie ;)

--
Big Jack
////// GG: 660675

13. Data: 2014-04-22 10:41:22

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5...@g...com

>A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat :D

ROTFL. Wiedzialem, ze cos z nim nie tak :D

14. Data: 2014-04-22 12:18:26

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...co

> raczej nieprzytomny

zapomniał się przelogować na inne konto :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

15. Data: 2014-04-22 20:31:53

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-20 15:40, k...@g...com pisze:

> Spierdalaj ze spamem na bambus. Wszystkie preparaty które ta dziadowska firma,
działająca na zasadzie piramidy, sprzedaje są chuja warte
. Kiedyś mnie zainteresowało dlaczego termin przydatności jest na
nalepce a nie

wydrukowany na opakowaniu. Jak zerwałem nalepkę to się okazało że ten
co był na opakowaniu dawną upłynął. Najtańszy proszek z kiosku Ruchu
pierze lepiej niż ich zajebisty koncentrat.
Biedaku..braki wiedzy nadrabiasz agresją i wulgaryzmami.
Ja to stosuję i dla mnie ta chemia jest OK.
PS.widziałęs,żeby jakaś oszukańcza piramida przetrwała od 1956 roku??
EOT

16. Data: 2014-04-24 16:14:20

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 20:31:53 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:

> [...]
>
> Ja to stosuję i dla mnie ta chemia jest OK.
>
> PS.widziałęs,żeby jakaś oszukańcza piramida przetrwała od 1956 roku??

A dlaczego nie. Jest piramida co działa bez przerwy od dwóch tysięcy lat handlując
tylko jednym towarem.

17. Data: 2014-04-28 09:18:38

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>A dlaczego nie. Jest piramida co działa bez przerwy od dwóch tysięcy lat handlując
tylko jednym towarem.

ty sie juz wiecej nie osmieszaj w tym watku

Pytanie o wykladzine
automat do pieczenia chleba
Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?
Odkurzacz Kirby ?
Uszkodzona antena a odpowiedzialność wspólnoty mieszkaniowej.