Re: Czytanie w wannie

Data: 2002-09-21 11:41:35
Temat: Re: Czytanie w wannie
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

"Joanna" w news:amg833$pis$1@news2.tpi.pl...
/.../

> Joasia czyta wątki ( zwlaszcza "Kochanka" i "Hiperwentylacja",
> ale nie tylko nie tylko), dziwuje się, śmieje do rozpuku, kiwa
> głową, kręci głową itd itp.

:)))). Wspaniale! Polecam równiez wątek o dzieleniu się korzyściami
w związkach.

> Głosu nie zabiera, bo kudy jej do
> mądrości, doświadczenia i elokwencji wypowiadających się. Tak
> sobie patrzy i gromadzi doświadzenie innych, może się przyda w
> życiu, kto wie?

To dojrzała postawa :). Myśłę, że im kto bardziej krzykliwy (te takie
"bzdura", "nieprawda", "na drzewo".. ;)), z tym większą rezerwą
nalezy się mu przyglądać. A umiejętność słuchania to prawdziwa sztuka:).
I bez wątpienia można tu co nieco dla własnego zycia uszczknąć.

> Jo.

Tak czy inaczej przepraszam za zakłócenie spokoju ...
pisania wierszy w wannie :). Dziel się nimi !! Widzę Cie na psd,
ale pewnie jestes też na php (tej ostatniej chwilowo nie mam).

All