Czyżby piąty raz?

111. Data: 2012-10-18 20:06:58

Temat: Re: Czyżby piąty raz?
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

widać ty nie,skoro pytasz, ale stąd moje większe zdziwienie
że tak ochoczo i niestrudzenie nastawiasz po niego buzię ;))

--
Jestę Aniołę mówię ci...

112. Data: 2012-10-18 20:10:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 22:06, ISKA pisze:

> widać ty nie,skoro pytasz, ale stąd moje większe zdziwienie
> że tak ochoczo i niestrudzenie nastawiasz po niego buzię ;))

Ja ponoć łapię kamienie, już nie pamiętasz?

Ewa

113. Data: 2012-10-18 20:11:15

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 21:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Hitler nie umarł ,pochodził z dołów społecznych, trząsł się z
nienawiści jak obecny dół społeczny, który jak widzisz zawsze się
rzuca z ryjem pełnym nienawiści. Ludzie ustępowali a On otaczał
nienawiścią szersze kręgi.

114. Data: 2012-10-18 20:12:07

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

:D przestań babo

--
Jestę Aniołę mówię ci...

115. Data: 2012-10-18 20:20:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 22:12, ISKA pisze:

> :D przestań babo

Nie mogę, bo inaczej w łeb nimi dostanę. ;-P

Ewa

116. Data: 2012-10-18 20:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 13:11:15 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> nienawiści jak obecny dół społeczny, który jak widzisz zawsze się
> rzuca z ryjem pełnym nienawiści. Ludzie ustępowali a On otaczał

Nie, globuś, to LUDZIE stworzyli Hitlera.
(by XL)

117. Data: 2012-10-18 21:31:25

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

No a co za różnica, trząsł się z nienawiści jak ci tutaj, czyli
wyrażał społeczność z której pochodził i oni go uwielbiali, bo im
organizował krwawe igrzyska.

118. Data: 2012-10-18 22:17:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:20, medea <x...@p...fm> wrote:

> Nie mogę, bo inaczej w łeb nimi dostanę. ;-P
>
> Ewa

Czy tu nie umiesz odróżnić psychicznego? No pomyśl czy zrównoważona
psychicznie osoba, od dłuższego czasu zachowuje się tak by non stop
wchodzić na grupy i wylewać jad ze swojego łba, oparty na wymysłach?

119. Data: 2012-10-19 05:37:47

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 16:57, Ikselka pisze:

> Gdyby zrobił coś naprawdę paskudnego, już by siedział.
> A nie pisał "na grupach".
>
> Co za ludzie... Hieny, nie ludzie.

Jesteś tak nieobiektywna i ograniczona w kwestiach związanych z globem,
że rozmowa w tych okolicznościach z Tobą nie ma żadnego sensu.
I nie będziesz też mówiła mi co i do kogo mam pisać, a zwłaszcza po tym
jak z sama uśmiechem i sympatią tolerujesz najbardziej skrajne zachowania.
A nawet wręcz zachęcasz globa do nich.
Zresztą i niewiele różnisz się pod tym względem od niego, bo chociaż nie
ubliżasz tak bardzo kulturze innych, to nie krępujesz się niczym w
ubliżaniu ich inteligencji.
Wklej sobie lepiej coś z gazety i po przekomarzaj się z jakimiś
idiotkami, bo Twój udział tutaj w zasadzie tylko do tego się sprowadza.

120. Data: 2012-10-19 06:26:46

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

Wspominała chyba coś, że jest w ciąży, więc ma raczej trochę ograniczony
wpływ na to co pisze w danej chwili.

W dniu 2012-10-18 22:06, ISKA pisze:

> widać ty nie,skoro pytasz, ale stąd moje większe zdziwienie
> że tak ochoczo i niestrudzenie nastawiasz po niego buzię ;))

co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.
impotencja udawana czy prawdziwa.
jak to było siódme nie kradnij
Wypalić zarazę.