Czyżby piąty raz?

31. Data: 2012-10-12 22:33:31

Temat: Re: Czyżby piąty raz?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 00:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Jak dziki dzik z lasu. Sobie ubzurała że jej przeszkadzają ludzie i w
ramach kary uroiła ,że wszyscy powinni płacić za bezpłatne toalety.
Mnie się pomyślało ; że teraz bydło chce nawet za ludzi decydować jak
mają srać. Po prostu utrudniała dostęp do bezpłatnej toalety, a ja
tylko poszedłem myć ręce. Ale mam dzień, mam wrażenie że może wyczuła
problemy i jak typowy dół , wyczuje słabość to gryzie.

32. Data: 2012-10-12 22:36:54

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 00:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Boszsz, moze znaleźli kogoś i chcą sprawdzić, czy to twoi rodzice. Nowa
> okoliczność jakaś w śledztwie. No czego ty się tak boisz. Wiem, że
> przeżywasz, nic dziwnego, ale jesli jakiś  ślad się pojawia, to muszą
> sprawdzić - tak jest i już, w przypadkach osób zaginionych. Weź się
> uspokój.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Oni nie prowadzą sprawy, a poza tym napewno nic nie znaleźli, bo ja
wiem co jest z rodzicami i raczej martwi nie są . Jednak tego to już
pisać nie mogę, bo nikt nawet policja nie wie wszystkiego, tylko ja
wiem.

33. Data: 2012-10-12 22:40:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 15:36:54 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> wiem co jest z rodzicami i raczej martwi nie są . Jednak tego to już
> pisać nie mogę, bo nikt nawet policja nie wie wszystkiego, tylko ja

No to jak nie wie wszystkiego, to tym bardziej szuka. I nie myśl, ze tutaj
Policja nie zaglada - więc nie klep tyle i się uspokój.
(by XL)

34. Data: 2012-10-12 22:45:49

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 00:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 12 Oct 2012 15:36:54 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> No to jak nie wie wszystkiego, to tym bardziej szuka. I nie my l, ze tutaj
> Policja nie zaglada - wi c nie klep tyle i si uspok j.
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Gdyby to robiła policja z koluszek to bym olał, ale nagle pojawia się
policja, która się sprawą nie zajmuje i to ten komisariat , gdzie
ciotka chciała badnytę za zastraszanie z dziesiątego wyrzucić, wiali
po schodach aż kopyta łamali, bo zrobili najście.

35. Data: 2012-10-12 23:00:26

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 00:45, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> ciotka chciała badnytę za zastraszanie z dziesiątego wyrzucić, wiali
> po schodach aż kopyta łamali, bo zrobili najście.

Ciotka ma sąsiadów w całym bloku po swojej stronie, więc jak się
zaczeła drzeć na korytarzu, to wszyscy wybiegli, a ciotka się darła bo
jej nerwy już puściły i krzyczała do Mirka-szwagier - Daj mi coś to mu
przypierdolę i jak to zobaczyło ludzi wychodzących z mieszkań to
uciekali po schodach, bo do windy by nie zdążyli i to właśnie byli
policjańci z retkini. Gdzie policja i dzielnicowy z Dąbrowy, bo ciotka
mieszka na Dąbrowie, oświadczał że nie ma żadnego wpisu o interwencji.

36. Data: 2012-10-12 23:07:20

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 01:00, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> policjańci z retkini. Gdzie policja i dzielnicowy z Dąbrowy, bo ciotka
> mieszka na Dąbrowie, oświadczał że nie ma żadnego wpisu o interwencji.

No pojadę na tą retkinie ale napewno nie sam i może ktoś ma propozycję
jak się zabezpieczyć, gdyby znowu się okazało że to ci bandycy
policjańci coś wykombinowali.?

37. Data: 2012-10-12 23:10:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 15:45:49 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Gdyby to robiła policja z koluszek to bym olał, ale nagle pojawia się
> policja, która się sprawą nie zajmuje

O bosz, globek, a skad tobie wiedzieć, czym się kto obecnie zajmuje, a czym
nie? Nie bedą cię specjalnie informować o tym, to na pewno.
(by XL)

38. Data: 2012-10-12 23:17:48

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 01:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Czyli retkinia jest tak nadgorliwa że wyręcza ciągle inne komisariaty,
a policjant nadgorliwy to wiesz jaki tak naprawdę jest i czyich
interesów nadgorliwością broni?

39. Data: 2012-10-12 23:23:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 16:17:48 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Czyli retkinia jest tak nadgorliwa że wyręcza ciągle inne komisariaty,
> a policjant nadgorliwy to wiesz jaki tak naprawdę jest i czyich
> interesów nadgorliwością broni?

Nie rób z igły wideł, nie wymyślaj sobie niepotrzebnych scenariuszy, jedź
tam i zapytaj, o co chodzi.
(by XL)

40. Data: 2012-10-13 02:14:41

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 01:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 12 Oct 2012 16:17:48 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Nie r b z ig y wide , nie wymy laj sobie niepotrzebnych scenariuszy, jed
> tam i zapytaj, o co chodzi.
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

No ale my mieliśmy ciężkie przejścia z tym komisariatem na retkini, ja
przez to od 10 lat nie byłem na retkini, ze znajomymi umawiałem się na
piotrkowskiej, bo też się bali. A bali się bo widzieli slalom policji
za mną przez pół retkini, bo napisałem list do komendanta, że jesteś
prześladowani i zastraszani z związku ze sprawą. Poza tym mnie już
pomówiono o cztery zabójstwa.

co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.
impotencja udawana czy prawdziwa.
jak to było siódme nie kradnij
Wypalić zarazę.