Czyżby piąty raz?

51. Data: 2012-10-16 05:31:56

Temat: Re: Czyżby piąty raz?
Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-15 17:34, Andromeda pisze:

> A , jeden z bandyckich policjantów nazywa się Siemczuk, jego dwóch
> kolegów trzeba opisać po wyglądzie. Drugi znany z nazwiska to
> Czerniak, to emerytowany milicjant, który zeznawał na sprawie. A w
> sytułacji, to on wymyślał przeniesienia posiadania domu.

Widzisz, dwukrotnie już miałeś okazję, a nawet jednym słówkiem nie
wykazałeś żadnej, nawet cienia troski o poszukiwanych rodzicach, za to w
całym tym wątku wyrażasz głęboką obawę o dochodzenie policji w tej sprawie.
Gdyby to moi rodzice zaginęli, to pewnie poszedłbym na układ nawet z
samym diabłem, żeby ich odnaleźć.

52. Data: 2012-10-16 14:53:26

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 07:32, GrÜà e <Größe...@einer.Zahl> wrote:

> [...]
> całym tym wątku wyrażasz głęboką obawę o dochodzenie policji w tej sprawie.
> Gdyby to moi rodzice zaginęli, to pewnie poszedłbym na układ nawet z

To proste, policja nic w tej sprawie nie robiła przez dwanaście lat i
nic nie robi, a ci z retkini każdą informacje wykorzystywali przeciwko
nam, robiąc z całej rodziny kogoś kim nigdy nie byliśmy. Sąsiadom
chodziło o zajęcie tego domu, więc te informacje o rodzicach
wykorzystywali dla swoich korzyści, co powiedziałem policji z retkini,
to sąsiedzi na sprawie to wykorzystywali.

53. Data: 2012-10-16 15:10:49

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 16:53, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> wykorzystywali dla swoich korzyści, co powiedziałem policji z retkini,
> to sąsiedzi na sprawie to wykorzystywali.

Czyli nikt starych nie szuka. A nadgorliwość policji z retkini była
tylko po to - jak zaszantażować rodziców jeśli żyją, jak wykorzystać
prawnie sytułacje do przejęcia domu z informacji, które otrzymają.

54. Data: 2012-10-16 15:20:00

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 17:10, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> Czyli nikt starych nie szuka. A nadgorliwość policji z retkini była
> tylko po to - jak zaszantażować rodziców jeśli żyją, jak wykorzystać
> prawnie sytułacje do przejęcia domu z informacji, które otrzymają.

Tak więc nikt nie ufa aby tym z retkini chodziło o starych, a
wszyscy podejrzewają że im kasy na dziwki zabrakło i znowu co
kombinują.

55. Data: 2012-10-17 00:22:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Oct 2012 07:31:56 +0200, Größe napisał(a):

> Gdyby to moi rodzice zaginęli, to pewnie poszedłbym na układ nawet z
> samym diabłem, żeby ich odnaleźć.

A kto ci powiedział, że zaginęli.
No ale cóż, nie będę cię uczyła uważnego czytania :->
(by XL)

56. Data: 2012-10-17 05:39:38

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-16 17:20, Andromeda pisze:

> Tak więc nikt nie ufa aby tym z retkini chodziło o starych, a
> wszyscy podejrzewają że im kasy na dziwki zabrakło i znowu co
> kombinują.

Starych?
Jak to możliwe, że się nawet nie stęskniłeś za rodzicami przez te 12 lat?

57. Data: 2012-10-17 14:03:54

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 07:39, Größe <Gr e...@einer.Zahl> wrote:

> Starych?
> Jak to mo liwe, e si nawet nie st skni e za rodzicami przez te 12 lat?

Bo jesteś tak durny że postów nie czytasz ale już masz gotowe wnioski.

58. Data: 2012-10-17 14:26:38

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 16:03, Andromeda pisze:

> Bo jesteś tak durny że postów nie czytasz ale już masz gotowe wnioski.

czemu durny? jaki normalny dorosły mężczyzna pisze o swoich zaginionych
rodzicach - starzy - jak jakiś nie przymierzając nieowłosiony jejecznie
i mentalnie gimnazjalista? gdybyś był rozsądnie myślący, to uszanowałbyś
pamięć po nich chociaż w ten sposób, by pisać o nich - rodzice.
--
Jestę Aniołę mówię ci...

59. Data: 2012-10-17 15:08:19

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 16:26, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> [...]
> i mentalnie gimnazjalista? gdybyś był rozsądnie myślący, to uszanowałbyś
> pamięć po nich chociaż w ten sposób, by pisać o nich - rodzice.

Jaką pamięć pizdo, przecież pisałem że żyją.

60. Data: 2012-10-17 15:34:12

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 17:08, Andromeda pisze:

> Jaką pamięć pizdo, przecież pisałem że żyją.

i przez 12lat sie z tobą nie skontaktowali? nawet matka?
:D to już powoli rozumiem skąd ta socjopatia u ciebie.
no chyba że macie szyby naftowe w Klewkach i dlatego
was ta niedobra policja tak dręczy ;>

--
Jestę Aniołę mówię ci...

co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.
impotencja udawana czy prawdziwa.
jak to było siódme nie kradnij
Wypalić zarazę.