Czyżby piąty raz?

71. Data: 2012-10-18 11:28:19

Temat: Re: Czyżby piąty raz?
Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 13:19, ISKA pisze:

> ja to się ogólnie dziwie, że za te pyskowanie z ich nazwiskami, nie
> dostał jeszcze w pape w ciemnej ulicy, tak prywatnie
> bez munduru ;)

Gdyby to kogoś miało zadowolić, to dawno by już dostał i nikt by się nie
trudził, żeby znaleźć coś na niego i posadzić.
Teraz też widocznie znowu coś szykują.
Musiał zrobić coś naprawdę paskudnego.

72. Data: 2012-10-18 11:38:15

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 13:28, GrÜà e <Größe...@einer.Zahl> wrote:

> Gdyby to kogoś miało zadowolić, to dawno by już dostał i nikt by się nie
> trudził, żeby znaleźć coś na niego i posadzić.
> Teraz też widocznie znowu coś szykują.
> Musiał zrobić coś naprawdę paskudnego.

Nikt nie ma normalny takiej paranoi aby zamykać ludzi za nic bo za
coś innego nie siedzą.
Za to niestety są takie śmiecie jak wy, które jak powyżej, pomawiają
ludzi , z nienawiści , o wszystko . I dlatego ludzie mają kłopoty. I
myśle że w rzeczywistości to skończy się na was źle, jak pomawiaczy
będą cwelowali i na wolności i w pierdlu. Nikt takiego kurestwa
spokojnie znieść nie może, więc napewno pyski będziecie mieli orane.

73. Data: 2012-10-18 11:45:44

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 13:27, Andromeda pisze:

> To było takie buractwo jak wy, które łopatą po ryjach nie dostaje i
> błaga, prosi , trzęsąc sie non stop z nienawiści-, gdzie ta łopata, na
> moim pysku, ja nie mogę jak ktoś mnie przez pyska, bo pysku nie
> cwałuje-. To ciekawe, ale myślę że rzeczywistość sama wymusi
> okoliczności by wasze prośby o bicie po pysku były w końcu spełnione.
> Każdy post wasz robi takie wrażenie,- jejku zesram się z nienawiści bo
> niedostaje po pysku, niech ktoś mi pomoże.

"ja nie mogę jak ktoś mnie... bo pysku nie cwałuje"

ależ ci zorali beret w tym więzieniu :D

wiesz, gdybym ja była na miejscu sędziego, który jako ostatni
cię skazywał, to bym ci zafundowała dożywocie w psychiatryku
z przymusową katachrezą *z księdzem* dwa razy dziennie a dostęp
do ludzi raz w miesiącu przez pół godziny, już za samo to, co tutaj
wyczyniasz.wiesz dlaczego? bo przyjdzie taki moment(sądzę, że już
wkrótce) i jestem tego pewna, że to co dusi cię w główkę, przerodzi się
w końcu w czyn i zrobisz krzywdę wielu ludziom... i to przypadkowym.
ale, jak to w życiu bywa, na realne symptomy nikt nie zwraca uwagi, póki
nie zdarzy się nieszczęście.

--
Jestę Aniołę mówię ci...

74. Data: 2012-10-18 11:51:14

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 13:45, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> [...]
> w końcu w czyn i zrobisz krzywdę wielu ludziom... i to przypadkowym.
> ale, jak to w życiu bywa, na realne symptomy nikt nie zwraca uwagi, póki

Jak narazie to jesteś na miejscu tak zwanego cwela, pomawiacza, a na
takich każdy żyga. Bo to jest tak zwane najniższe kurestwo społeczne,
niżej już się nie da upaść. I cą coraz częściej przypadki że
pomawiaczowi robią wpierdol i na komisariacie i poza i nikt nie
reaguje.

75. Data: 2012-10-18 11:57:59

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 13:51, Andromeda pisze:

> [...]
> niżej już się nie da upaść. I cą coraz częściej przypadki że
> pomawiaczowi robią wpierdol i na komisariacie i poza i nikt nie

Myślę, że tego typu kwestie hierarchii społecznej to możesz sobie
spokojnie przedyskutować z panami policjantami przy następnej okazji ;)

76. Data: 2012-10-18 11:59:31

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> niżej już się nie da upaść. I cą coraz częściej przypadki że
> pomawiaczowi robią wpierdol i na komisariacie i poza i nikt nie

pożyjemy zobaczymy ;)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

77. Data: 2012-10-18 12:02:37

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 13:58, GrÜà e <Größe...@einer.Zahl> wrote:

> Myślę, że tego typu kwestie hierarchii społecznej to możesz sobie
> spokojnie przedyskutować z panami policjantami przy następnej okazji ;)

Ależ ja to widziałem, jak taki kutas ludzi napomawiał i policje na
koszty naraził i chodził jego pysk od policyjnej pały do policyjnej
pały. A tych co napomawiał to nie wiem co mu zrobili.

78. Data: 2012-10-18 12:03:58

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 13:59, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> pożyjemy zobaczymy ;)
>
> --
> Jestę Aniołę mówię ci...

To już prezentujesz cwelusiu.

79. Data: 2012-10-18 12:12:44

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 14:02, Andromeda pisze:

> Ależ ja to widziałem, jak taki kutas ludzi napomawiał i policje na
> koszty naraził i chodził jego pysk od policyjnej pały do policyjnej
> pały. A tych co napomawiał to nie wiem co mu zrobili.

Przecież jak ciebie ostatnio ktoś rzekomo pomówił to skończyłeś w więzieniu.
Zrobiłeś coś komuś, albo zrobił ktoś coś twoim rzekomym pomawiaczom?
Więc po co wypisujesz takie głupoty?
Pokaż tableta panom policjantom jak przyjdą i oni już ci wszystko
wytłumaczą ;)

80. Data: 2012-10-18 12:15:50

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 14:03, Andromeda pisze:

> To już prezentujesz cwelusiu.

No widzisz, jesteś wprost stworzony do grypsowania ;)

co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.
impotencja udawana czy prawdziwa.
jak to było siódme nie kradnij
Wypalić zarazę.