Czyżby skutki Diety Optymalnej

1. Data: 2002-09-16 15:08:26

Temat: Czyżby skutki Diety Optymalnej
Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewien jeszcze czy to są skutki trwałe ale po 6 miesiącach
stosowania diety wysokotłuszczowej - niskowęglowodanowej zacząłem zauważać u
siebie zanikanie pewnej narośli na czole która miałem w niezmienionym stanie
od ponad pięciu lat. W chwili obecnej jest ledwo zauważalne miejsce po tej
narośli. Jednocześnie zauważyłem zanikanie tzw kurzajek które miałem również
od kilku lat na rękach i nogach.
Te efekty tłumacze sobie tym że mój system immunologiczny ma obecnie
zwiększoną wydajność i sam rozsysa takie drobne
nowotwory (kilkumilimetrowa narośl na czole o nierównomiernych kanciastym
kształcie) . Co do zanikania kurzajek nie mam zdania ale zbiegło się to w
tym samym czasie.
Czy ktoś z autorytetem medycznym mógłby mi spróbować zinterpretować takie
efekty?
Będę bardzo wdzięczny.

2. Data: 2002-09-16 18:10:13

Temat: Re: Czyżby skutki Diety Optymalnej
Od: "KM" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym samym czasie.
> Czy ktoś z autorytetem medycznym mógłby mi spróbować zinterpretować takie

Nikt z autorytetem medycznym nie odpowie na takie pytania. Musisz poszukac
kogos z autorytetem szamanskim na jakiejs innej grupie.

3. Data: 2002-09-17 05:07:53

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt z autorytetem medycznym nie odpowie na takie pytania. Musisz poszukac
> kogos z autorytetem szamanskim na jakiejs innej grupie.

Wiedziałem ! :-))))))))))))))

"Jadarek" - Dariusz Kral (już 3 lata na DO)

4. Data: 2002-09-17 09:31:48

Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Nikt z autorytetem medycznym nie odpowie na takie pytania. Musisz poszukac
> kogos z autorytetem szamanskim na jakiejs innej grupie.

Z Twojej wypowiedzi wnioskuje że medykiem nie jesteś .
Więc sie nie wypowiadaj.

5. Data: 2002-09-17 10:10:34

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Z Twojej wypowiedzi wnioskuje że medykiem nie jesteś .
> Więc sie nie wypowiadaj.

Ja jestem medykiem (i nawet prawo wykonywania zawodu nowe mam od paru
dni - kurcze, wymyslili...) i popieram wypowiedź przedpiscy w całej
rozciągłości.
Grupa 'sci' nie powinna się zajmować szmanizmem (zastanawiam się, czy
szamanów nie obrażam...)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

6. Data: 2002-09-17 11:13:48

Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>
napisał > Grupa 'sci' nie powinna się zajmować szmanizmem (zastanawiam się,
czy
> szamanów nie obrażam...)

Przecież z zapytaniem nie zwracałem sie do szamanów a właśnie do medyków
czyli do Ciebie.

7. Data: 2002-09-17 13:24:01

Od: UlaPod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan wrote:

> Nie jestem pewien jeszcze czy to są skutki trwałe ale po 6 miesiącach
> stosowania diety wysokotłuszczowej - niskowęglowodanowej zacząłem zauważać
> u siebie zanikanie pewnej narośli na czole która miałem w niezmienionym

Jesli ta narosl to mozg to na pewno jest skutek Diety Optymalnej ;)

ulapod

8. Data: 2002-09-17 14:09:45

Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaPod" <u...@w...pl> napisał
> Jesli ta narosl to mozg to na pewno jest skutek Diety Optymalnej ;)

Dowcip to Ci dopisuje.
Mam nadzieje że nie jesteś jednak Medykiem.

9. Data: 2002-09-17 15:50:20

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Jadarek escribió en el mensaje <news:am6d6k$8l6$1@news.tpi.pl>

> Wiedziałem ! :-))))))))))))))

Hmm.. Rzadko daje się dostrzec piękno nauki w tak czystej postaci. Mamy tu
modelowy przykład powtarzalności empirycznej.

;)

--
Rafalski

"Yeah baby, yeah!"
Austin Powers

10. Data: 2002-09-18 05:40:29

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupa 'sci' nie powinna się zajmować szmanizmem (zastanawiam się, czy
> szamanów nie obrażam...)

Dostałem taką wiadomość :
----
W dniu 18.09 lub 19.09.02 r. w programie TVN
"Rozmowy w toku" pan Józef Turostowski udzieli
wywiadu na temat żywienia optymalnego.

Krystyna
----

Znam tego "szamana " osobiście. Gość ważył 136 kg (teraz 70). Był chory na
cukrzycę, miażdżycę, reumatyzm, nadciśnienie, miał chore nerki i wątrobę,
miażdżycę kończyn dolnych, przeszedł zawał serca (choroby "zawodowe"
wojskowych ;-) ). Jak puszczą ten materiał będziecie mieli okazję zobaczyć
jak wyglądają "optymalni szamani".

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Szaman Józef ma swoją stronę http://www.optymalni.poznan.pl/jt.html

Jutro !