DARY!!!

121. Data: 2004-02-13 20:30:37

Temat: Odp: Odp: DARY!!!
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> > Hmmm... A jakie to piwonie?
> >

> Też bym chciała wiedzieć:)
No przecież tak zwane przez innych peonie.... Mam białe i różowe (te drugie
są wcześniejsze i późniejsze) oraz - nie wiem dlaczego tak robią - bordowe,
kwitnące raz na ileś tam lat....
Pozdrav.Rene

122. Data: 2004-02-14 17:39:21

Temat: Odp: DARY!!!
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazwac te floksy Phlox 'White Rene' :-)

Dziękuję:):):):)
Jeśli ktoś ma ochotę na Phlox 'White Rene' oraz mniejsze ilości 'Purple
Rene' to się polecam wiosną:):):)
Pozdrav.Rene

123. Data: 2004-02-14 17:40:06

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I kolekcjonerzy u stópek leżeć będą , śliniąc się i błagając o rarytas
:-)
Ha ha ha!!! Super wizja:):):) Ciekawy widok:)
Pozdrav.Rene

124. Data: 2004-02-14 17:46:34

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrażam zainteresowanie białymi floksami, białe peonie dostałam od
> Rafała i mam nadzieję, że się przyjęły, chociaż w tym roku pewnie jeszcze
> nie zakwitną. Na zwykłe roślinki też są chętni, tym bradziej, że nie
> ma ich w sklepach i szkółkach.
W miarę możliwości (tzn możliwości kontaktu) chętnie się podzielę (mam
nadzieję że mroz nie zrobi psikusa i nie umrozi ich...). W tamtym roku
obiecałam podzielić się daliami/ georginiami/ orginiami (nazwy spotykane w
moich stronach) ze znajomą - ale wiosną okazało sie ze wymarzly wszystkie
doszczętnie!!! (niestety nie ja je zabezpieczałam na zimę....)
Pozdrav.Rene

125. Data: 2004-02-14 18:42:03

Temat: Re: DARY!!!
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> :-)
> Ha ha ha!!! Super wizja:):):) Ciekawy widok:)

Nie taka nierealna jak się wydaje.
A co jest ze starymi odmianami róż ?
Rosarium w WPKiW w Chorzowie przeżywało prawdziwy najazd kolekcjonerów i
szkółkarzy bo sporo tego mają.
Anglicy chronią stare odmiany różnych roślin.
Stare odmiany znikają wypierane przez ciągle nowe i nowsze odmiany.
Ja się mogę wymienić z Tobą na "coś "za biało kwitnące piwonie.

Pozdrawiam
Teresa

126. Data: 2004-02-15 02:05:38

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał
w wiadomości news:c0lq40$5f1$1@narya.po.opole.pl...

> Ja się mogę wymienić z Tobą na "coś "za biało kwitnące
piwonie.

Mam białą z różowym rumieńcem...
Nie wiem co to za odmiana, dostałam od przyjaciólki, ale
pachnie intensywnie.
W kazdym razie ona ma sporą kepę i chętnie odda kawalek:-)

Pozdrawiam
Marta

127. Data: 2004-02-15 02:06:41

Temat: Re: Odp: DARY!!!
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
różowe (te drugie
> są wcześniejsze i późniejsze) oraz - nie wiem dlaczego tak

Białe, calkiem białe?

A co byś w zamian chciała:-)))?

Pozdrawiam
Marta

128. Data: 2004-02-15 21:04:43

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

[o piwonii]
> W kazdym razie ona ma sporą kepę i chętnie odda kawalek:-)

Za... hmmm... przylaszczki? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Oskarżyciel publiczny z Igania
Miał kłopoty z pojęciem ,,ścigania'':

129. Data: 2004-02-15 21:48:10

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
napisał w wiadomości news:m2r7ww3vh0.fsf@sapijaszko.net...
> "Marta Góra" <m...@m...pl> writes:
>
> [o piwonii]
kawalek:-)

> Za... hmmm... przylaszczki? :-)

Bystrzak, cholerny bystrzak;-)

Zanotowałam i przekażę:-)

Pozdrawiam
Marta

130. Data: 2004-02-16 11:46:01

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:

>Dziękuję:):):):)
>Jeśli ktoś ma ochotę na Phlox 'White Rene' oraz mniejsze ilości 'Purple
>Rene' to się polecam wiosną:):):)

To ja poproszę "White Rene" i przypomnę się dokładnie 21 marca :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

rosliny w doniczka a zima
pietruszka naciowa