Re: DAWNE WINO

1. Data: 2003-03-04 18:45:05

Temat: Re: DAWNE WINO
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl>

> Koledzy Winiarze, a czy my możemy tchnąć podobną idee ? PP.
>
> PS. O malinowych sensacjach tej skali niestety nie słyszałem.

proponuje - zostawmy Wlochom poszukiwania winiarskie sami wlasnie zajmujac
sie odszukiwaniem zapomnianych odmian malin. Kto np pamieta smak malin,
ktore Alina z Balladyna zbieraly? Musialybyc znakomite w smaku, skoro saly
sie powodem morderstwa.
Podobnie z jabloniami.
A propos jabloni, :
Lat temu ponad 10 zwiedzalem sobie Irak i zawieziono mnie do miejsca, gdzies
kolo Al Amarah na Tygrysem, gdzie ponoc byl Raj i gdzie - jak opowiadal mi
Arab - do dzisiaj rosnie jablonak, z ktorej Ewa dala jablko Adamowi. Jakbym
byl WTEDY taki madry, jak dzisiaj, to wzialbym ziarenko.... A jablonka wcale
nie wygladala, jakby miala tysiace lat. ale znalezc sie w takim miejscu....
Wojtek Pa
PS - czekam na winoroslowa riposte J.Cz.

2. Data: 2003-03-04 19:02:57

Temat: Odp: DAWNE WINO
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto np pamieta smak malin,
> ktore Alina z Balladyna zbieraly? Musialybyc znakomite w smaku, skoro saly
> sie powodem morderstwa.
O ile pamiętam smakowity to był Kirkor (ciekawe, czy dobrze zapamiętałam to
imię)
Kaśka

3. Data: 2003-03-04 19:11:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech P <d...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b42s88$4a5$...@a...news.tpi.pl...

> sami wlasnie zajmujac > sie odszukiwaniem zapomnianych odmian malin. Kto
np pamieta smak malin, > ktore Alina z Balladyna zbieraly? Musialybyc
znakomite w smaku, skoro saly
> sie powodem morderstwa.

Zawsze przypuszczalem, ze maliny mogą doprowadzić do morderczego szału.
Zwłaszcza gdy rozłażą się tam gdzie nie powinny.
I powiadasz, że to się już zdarzyło? Nie dziwię się.
Uważaj by powtórki nie było.
Pozdrawiam :-)
Janusz

> PS - czekam na winoroslowa riposte J.Cz.

PS.
A cóż to może mieć wspólnego z winoroślami wprowadzającymi człowieka
wyłącznie w dobry humor??? :-)))))
J.Cz.

4. Data: 2003-03-04 20:51:04

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:

> Zawsze przypuszczalem, ze maliny mogą doprowadzić do morderczego
> szału. Zwłaszcza gdy rozłażą się tam gdzie nie powinny.

Tak szczerze mówiąc, to jak one ci się "rozłażą"?
Mam maliny i jakoś nie mam z tym problemu.
Chyba, że idziesz na "dzikość" i nic nigdy nie kosisz, itp. No - to może...
Moon
ps (wino też mam:))

5. Data: 2003-03-04 22:31:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b433rj$pmp$...@n...news.tpi.pl...

> Tak szczerze mówiąc, to jak one ci się "rozłażą"?
One przełażą od sąsiada, ktory sobie w poblizu zapuścił maliniak. I wyłażą u
mnie w najbardziej nieprawdopodobnych miejscach.

> Chyba, że idziesz na "dzikość" i nic nigdy nie kosisz, itp. No - to
może...
A co? Np. ogródek z kwiatkami mam kosić?
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-03-04 22:35:11

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> One przełażą od sąsiada, ktory sobie w poblizu zapuścił maliniak.
> I wyłażą u
> mnie w najbardziej nieprawdopodobnych miejscach.

> Janusz

Jedyne wyjście to Robinia-Robina , ona równiez daje odrosty ale o
przeciwnych biegunach,
Maliny pozostają na miejscu :-)
:-) Bogusław

7. Data: 2003-03-04 22:52:52

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:
> [...]
> One przełażą od sąsiada, ktory sobie w poblizu zapuścił maliniak. I
> wyłażą u mnie w najbardziej nieprawdopodobnych miejscach.
Zemścij się...
Posadź przy płocie octowca, a potem go ciachnij:)

> może...
> A co? Np. ogródek z kwiatkami mam kosić?

No - masz punkt, ale przy okazji pielenia można wyrwać przecież?
Chyba troszkę przesadzasz jednak.
Troszkę?
Moon

8. Data: 2003-03-04 22:59:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEJCDJAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

> Jedyne wyjście to Robinia-Robina , ona równiez daje odrosty ale o
> przeciwnych biegunach,
> Maliny pozostają na miejscu :-)
> :-) Bogusław
Dzięki za radę. Sprobuję zastosować.
Mówią, że również theobroma daje podobne rezultaty. Jak to Ci się sprawuje w
PKWŁ?? Bo podobno ma też tę zaletę, ze krety odstrasza.
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-03-04 23:02:05

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Moon
(...)
> Chyba troszkę przesadzasz jednak.
> Moon

Jak byśmy zrobili wizję lokalną, to okazałoby się że maliny to priorytet u
Janusza w ogrodzie :-)
:-) Bogusław

10. Data: 2003-03-04 23:09:40

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> Mówią, że również theobroma
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Theos-Bóg
Broma- napój
Napój bogów, ale nie z winorośli :-)
:-) Bogusław

NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
Czerwona księga - tajne przez poufne
Bonsai do zamknietego pomieszczenia.
Dzis na Discovery !!!
Re: Dlaczego schnie moja roślinka