DAX - Sekrety Urody

1. Data: 2003-02-11 09:41:20

Temat: DAX - Sekrety Urody
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest jakas nowa seria Dax?
Bo poszlam ostatnio do sklepu zeby czyms ratowac moja wysuszona twarz,
skora zlazila ze mnie platami.
Nabylam balsam L'oreala Nutri Lift do suchej skory (swietny) i maseczke
w saszetce wlasnie z serii Sekrety Urody.
Ta maseczka naprawde mi pomogla, a kosztowala grosze!
Czy sa jakies inne kosmetyki z tej serii?
Dax mnie naprawde zadziwia...

Kaska

1. Data: 2003-02-11 09:57:57

Temat: Re: DAX - Sekrety Urody
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:
> [...]
> w saszetce wlasnie z serii Sekrety Urody.
> Ta maseczka naprawde mi pomogla, a kosztowala grosze!
> Czy sa jakies inne kosmetyki z tej serii?

Faktycznie to nowa seria Dax Cosmetics. I wyglada calkiem zachecajaco :)
http://esentia.pl/servlet/SNFMain

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-11 10:38:38

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evik" <e...@p...wp.pl> napisał
> Faktycznie to nowa seria Dax Cosmetics. I wyglada calkiem zachecajaco
:)
> http://esentia.pl/servlet/SNFMain

Dzieki:)
Rzeczywiscie, ciekawe te kosmetyki, zwlaszcza krem z aktywna miedzia.
Czyzby alternatywa dla Neutrogeny? Wyprobuje i zobacze. Jesli bedzie
taki swietny jak maseczka to zaoszczedze na kosmetykach haha!

Kaska

1. Data: 2003-02-11 10:41:15

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote
> Rzeczywiscie, ciekawe te kosmetyki, zwlaszcza krem z aktywna miedzia.
> Czyzby alternatywa dla Neutrogeny? Wyprobuje i zobacze. Jesli bedzie
> taki swietny jak maseczka to zaoszczedze na kosmetykach haha!

O to to, to ja bym tez zaoszczedzila. Tym bardziej, ze krem Neutrogeny na
dzien...walkuje sie, kiedy go nakladam nieco wiecej (jak mi sie bardziej
pompka wcisnie). Tak sobie mysle, ze krem za 50 zl nie powinien tak robic.
Mam inny, nieco tanszy, mozna tone nalozyc i nic sie nie zwalkuje. Pojde
jeszcze dzis do drogerii i zobacze, czy juz Dax jest na polkach :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-11 10:43:46

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
(...) i maseczke
> w saszetce wlasnie z serii Sekrety Urody.
> Ta maseczka naprawde mi pomogla, a kosztowala grosze!
> Czy sa jakies inne kosmetyki z tej serii?
> Dax mnie naprawde zadziwia...

A ktorej maseczki uzywalas?
Bo na esentii sa pokazane dwie: drozdzowa i miodowa...

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-11 10:56:47

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> A ktorej maseczki uzywalas?
> Bo na esentii sa pokazane dwie: drozdzowa i miodowa...

A ja mialam taka wygladzajaca w saszetce w jedwabiem i avocado i jakimis
zbozami.
Nie ma jej na esentii...

Kaska

1. Data: 2003-02-11 10:59:24

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> A ja mialam taka wygladzajaca w saszetce w jedwabiem i avocado i jakimis
> zbozami.
> Nie ma jej na esentii...

Ale to chyba jest ta :-)
Nazwa podana w esentii to 'wygladzajaca z drozdzami', ale w skladzie
jest i jedwab, i zboza, i olej z awokado.

Najwazniejsze, zeby sie dogadac :-)

ISIA

1. Data: 2003-02-11 11:03:57

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Pojde
> jeszcze dzis do drogerii i zobacze, czy juz Dax jest na polkach :))

A ja mam sklep z cala gama Daxow naprzeciw pracy:) Mam tylko 5 krokow
haha!

A propos tej Neutrogeny to moja kolezanka byla zachwycona kremem pod
oczy i kupila inne kremy z tej miedziowej serii.
I na ten dzienny troche klela, mowila ze nie nawilza i ze jej rumience
po nim wyskakuja:)
Aha i ze smierdzi fabryka :)

Kaska

1. Data: 2003-02-11 11:10:44

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote
> [...]
> oczy i kupila inne kremy z tej miedziowej serii.
> I na ten dzienny troche klela, mowila ze nie nawilza i ze jej rumience

Ach, on smierdzi naprawde strasznie. Jak...podeszwy butow. Ogolnie dobrze
sie wchlania, nie moge powiedziec, nie mam tlustej paszczy po nim, no, ale
walkuje sie. Nie od razu zaczal, dal mi szanse :)) Rzeczywiscie kiepsko
nawilza. Ja jestem zadowolona, bo to prezent i oczywiscie go zuzyje, ale
sama drugi raz go nie kupie.
A co do "smierdziuchow" to mialam probke kremu do suchej skory Lierac
Coherence (przepraszam za brak ogonkow). Rany, nawet AA FitoCitrus tak nie
smierdzial. Ten Lierac czuc bylo....moczem... No, obrzydlistwo, trzeba byc
szalonym, zeby go kupic, albo miec rewelacyjny humor do tego stopnia, ze nie
patrzy sie, co sie bierze. A ten Coherence z tego co widzialam kosztuje 200
zl....

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-11 11:12:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nazwa podana w esentii to 'wygladzajaca z drozdzami', ale w skladzie
> jest i jedwab, i zboza, i olej z awokado.

Dokladnie, to ta...
Przepraszam, ale kiedy probowalam otworzyc strone z maseczka pokazywal
mi sie blad serwera :(

Kaska zawstydzona

Rozstępy - sorki ale mam pytanie !
kosmetyczka