DC, dwa miesiace po

1. Data: 2003-08-20 07:22:02

Temat: DC, dwa miesiace po
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzis mijaja 2 miesiace od zakonczenia 2 tygodniowej DC.
Przed DC mialem 81kg
Po DC okolo 73
Dzisiaj rano nadal okolo 73.
Jak wczesniej pisalem nie stosuje jakichs szczegolnych
ograniczen w jedzeniu i piciu. Moje posilki nie zmienily sie.
Jedyna roznica to ograniczenie przekasek /slodycze, chipsy, piwo/
co nie znaczy. ze zostaly wyeliminowane.

W moim przypadku DC sprawdzila sie.

Pozdrowiam,

2. Data: 2003-08-20 12:36:12

Temat: Re: DC, dwa miesiace po
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Co znaczy skrot DC?

3. Data: 2003-08-20 16:01:07

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

To skrot autora pamietnika o diecie Cambridge.
Hafsa nie popierajaca DC

4. Data: 2003-08-21 05:55:02

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości
> To skrot autora pamietnika o diecie Cambridge.
> Hafsa nie popierajaca DC

Czesc Hafsa, pamietasz ??? :)

Data:2003-06-16 04:29:55 PST
.....Szkoda mi po prostu
Ciebie-wywaliles kase a jak wrocisz do tradycyjnej miski +10 kg murowane.
Albo wejdziesz na ktoras z diet dlugoterminowych typu Montignac lub DO albo
bedziesz trzymal sie swojego jedzenia z pewnymi modyfikacjami czyli zero
baialego chleba,zero slodyczy,minimalnie piwa-lub wcale.Makarony razowe i w
malej ilosci-raczej z warzywami jak juz.Po prostu mniej jedzenia niz
dotychczas-przed dieta Cambridge,bo tu nie jadles prawie nic.Pocieszam
cie,ze ten spadek wagi to nie tkanka tluszczowa.Hafsa

Data:2003-06-14 01:31:36 PST
Proponuje,bys te obserwacje prowadzil rowniez wtedy,gdy skoncza sie
specyfiki Cambridge.Ciekawa jestem,w jakim tempie bedziesz przybierac
nawadze.
Pozdrawiam i sceptycznie nadal podchodze do calej tej diety Hafsa

-------------------------------------
Data:2003-06-10 00:46:09 PST
Witaj,a ile wazyles pierwszego dnia rano?Bo jakos chyba przeoczylam ten
fakt.Wspolczuje ci tej diety.Mi sie nie sni jedzenie po nocach,nie jestem
znuzona,mam sporo energii,ale zycze ci,zebys po skonsumowaniu tych
fabrycznych proszkow nie czul sie gorzej,tylko przeszedl na normalne
jedzenie i chudl.Pozdrawiam Hafsa

Pozdrowienia,

5. Data: 2003-08-21 06:04:11

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości
> To skrot autora pamietnika o diecie Cambridge.
> Hafsa nie popierajaca DC

hej Hafsiu!

A popierasz to, ze dzisiaj zachod slonca bedzie o 19.48 ???;)

6. Data: 2003-08-21 07:04:12

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości
>
> hej Hafsiu!

Nie jestem dla ciebie zadna Hafsią,

> A popierasz to, ze dzisiaj zachod slonca bedzie o 19.48 ???;)
A co ma piernik do wiatraka?
I w ogole komu ten pamietnik piszesz,skoro zadne kometarze ciebie nie
interesuja?????
Wiem,jestes dilerem diety Cambridge!!!!!

A swoja droga,piszales,ze ZMIENILES swoje nawyki zywieniowe.Wlacz wiec swoje
nieczynne szare komorki i pomysl.Poprzedni twoj post w tym watku to
arogancja,ten tez.Wiecej nie pisze nic.Nie mam zamairu dyskutowac z
chamem.Hafsa

7. Data: 2003-08-21 07:18:28

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem dla ciebie zadna Hafsią,

> A co ma piernik do wiatraka?

A ma !, pomysl, moze wpadniesz na to co ma :)

> I w ogole komu ten pamietnik piszesz,skoro zadne kometarze ciebie nie
> interesuja?????

Hafsiu, nie denerwuj sie :)
Pisze bo Ty mnie o to prosilas :)
Tu bedzie cytata :
" Data:2003-06-14 01:31:36 PST
Proponuje,bys te obserwacje prowadzil rowniez wtedy,gdy skoncza sie
specyfiki Cambridge.Ciekawa jestem,w jakim tempie bedziesz przybierac
nawadze."

> Wiem,jestes dilerem diety Cambridge!!!!!
Mylisz sie, jestem producentem tej diety !!!!!

> [...]
> nieczynne szare komorki i pomysl.Poprzedni twoj post w tym watku to
> arogancja,ten tez.Wiecej nie pisze nic.Nie mam zamairu dyskutowac z

Gdybym mial co wlaczac to na pewno bym wlaczyl ale...
wiesz, chyba nie zaluje, ze nie mam co wlaczac biorac pod uwage
to co prezentujesz soba :)

Ale i tak Cie lubie Hafsiu :)
pozdrowka od "chama"

8. Data: 2003-08-21 07:25:12

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Hafsiu, nie denerwuj sie :)

Juz ci pisalam,nie jestem Hafsią i tak mnie nie nazywaj

> [...]
> Proponuje,bys te obserwacje prowadzil rowniez wtedy,gdy skoncza sie
> specyfiki Cambridge.Ciekawa jestem,w jakim tempie bedziesz przybierac

Jak widzisz,jestem JEDYNA zainteresowana na grupie osoba,bo mi ciebie ZAL.

> Mylisz sie, jestem producentem tej diety !!!!!

Gratuluje,wielu zwolennikow tu nie znajdziesz.
Co produkujesz i z czego???

> Gdybym mial co wlaczac to na pewno bym wlaczyl ale...

Sam udowodniles sobie,ze masz braki,nadal mi ciebie zal.

> wiesz, chyba nie zaluje, ze nie mam co wlaczac biorac pod uwage
> to co prezentujesz soba :)
>
> Ale i tak Cie lubie Hafsiu :)
Ja ciebie tez lubie.

> pozdrowka od "chama"
Przepraszam za chama-nie,nie nie mam PMS ani klimaxu.Brak porannej
kawy.Hafsa

9. Data: 2003-08-21 07:47:18

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości

> Juz ci pisalam,nie jestem Hafsią i tak mnie nie nazywaj
Ejjjj, to moze ja nie do Ciebie pisze???...w takim razie dlaczego odpisujesz
:)

> Jak widzisz,jestem JEDYNA zainteresowana na grupie osoba,bo mi ciebie
ZAL.
Prosze o Twoja definicje slowa "zal"
Moze rozni sie ona od ogolnie przyjetej?
Bo mi jakos nie jest siebie zal.
Czuje sie swietnie :)

> Gratuluje,wielu zwolennikow tu nie znajdziesz.
> Co produkujesz i z czego???
:)

> [...]
:)

> Ja ciebie tez lubie.

> Przepraszam za chama-nie,nie nie mam PMS ani klimaxu.Brak porannej
To Ty pijesz kawe?????
Mozesz ?????

10. Data: 2003-08-21 08:14:12

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Ejjjj, to moze ja nie do Ciebie pisze???...w takim razie dlaczego
odpisujesz

Bo ja jestem Hafsa,nie Hafsia,to imie sie tak nie skraca i ten skrot
doporwadza mnie do zlosci.

> ZAL.
> Prosze o Twoja definicje slowa "zal"

Zal-moje wlasne odczucie,nie majace odniesienia do slownika poprawnej
polszczyzny,jezyka polskiego,wyrazow bliskoznacznych etc,etc, polegajace na
zrozumieniu istoty czyjegos problemu,bledu,niewlasciwego myslenia i
wspolczuciu tej osobie, mimo ze ta osoba sama tego dostrzec nie moze, nie
chce , nie potrafi.
Nie ma to nic wspolnego ze smutkiem,zaloba,zlym samopoczuciem.Jesli moja
definicja nie jest dosc jasna,na zyczenie ja uscisle z przykladami.

> Moze rozni sie ona od ogolnie przyjetej?

A jaka jest ogolnie przyjeta????

> Bo mi jakos nie jest siebie zal.
> Czuje sie swietnie :)

Moje gratulacje.

> :)
No wiec?Usmieszek nie jest odpowiedzia.

> To Ty pijesz kawe?????
> Mozesz ?????
A dlaczego mam nie moc???Mam usta,przelyk,zoladek i sentyment do kawy z
sernikiem rano.Dobrej kawy,najlepszej jaka uda mi sie znalezc na naszych
polkach w sklepie.I dobrze zaparzonej.I tylko jednej dziennie-czasem,w milym
towarzystwie wypije druga.Ale tylko dobra.
I zadna dieta nie jest w stanie mi tego zabronic bo i tak zlamie ten zakaz.
Dlatego wszelkie ograniczenia jakosciowe diecie,poza slodyczami oczywiscie,
sa dla mnie nie do przebrniecia.
Ale ty jestes INNY, LEPSZY niz ja.Tobie na diecie C.sie
udalo.Gratuluje.Hafsa

h...@g...pl

[spam] Dieta na przybranie
158 i 50 kg