DEMONSTRACJA

1. Data: 2001-03-10 19:30:04

Temat: DEMONSTRACJA
Od: "melasia" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

od Stowarzyszenia Pacjentów Primum Non Nocere
s...@s...org.pl; www.sppnn.org.pl

Ponieważ umieraja kolejni poszkodowani a ofiarom błędów lekarskich w
Polsce, nadal nie udziela się pomocy, wznawiamy protesty. Dn 14 marca o
godz. 14 spotykamy sę przed Sejmem RP z hasłem "Nie milcz! Następnym możesz
być Ty!"
Bliższe infomacje na stronie:
http://www.sppnn.org.pl/arch2/pr1403201/prot14-03-20
01.htm
- prosimy jeśli stan zdowia pozwala, o udział w proteście;
- prosimy o przesłanie tego e maila dalej, tym wszystkim z którymi
posiadacie Państwo kontakt e mail
za zarząd stowarzyszenia
Adam Sandauer

2. Data: 2001-03-10 19:41:21

Temat: Re: DEMONSTRACJA
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po co robic protesty
aby wygrac w sadzie sprawe o odszkodowanie potrzeba dobrego i drogiego
adwokata.
Wystarczy ze stowarzyszenie udostepni bezplatnie swoich prawnikow i
adwokatow na potrzeby pacjentow
i sprawa jest zalatwiona.

bez zatsepstwa adwokackiego w sadzie pacjent raczej nie wygra
a adwokat sprawy nie przyjmie na ryzyko bez zaliczki.

Zatem prawnicy i adwokaci stowarzyszenia stanowia skuteczna pomoc
dla poszkodowanych pacjentow

3. Data: 2001-03-10 21:28:10

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> napisal :

[...]

================================

I bardzo dobrze, ze ktos to zauwazyl !

Na calym swiecie (cywilizowanym) lekarze dobrze pracuja za to, ze im dobrze
placa. Ze jak ktos "niedobrze" popracuje i pacjent odniesie szkode - to
zasadzone odszkodowanie idzie w grube pieniadze.

W Polsce udaje sie, ze sie dobrze placi , wiec tez i praca jest udawaniem, jak
wiadomo czesto gesto.

Moze wiec zrobimy tak, ze Stowarzyszenie "Primum Non Nocere" bedzie wspomagac
pomoca prawna poszkodowanych pacjentow (tak jak to opisal Darek) , a ja sie
zajme (nie za darmo oczywiscie , aby moja praca byla porzadnie wykonywana !)
znajdowaniem bieglych lekarzy, spoza granic Polski, ktorzy beda oceniali
leczenie udzielone w szpitalu lub przychodni w swietle "swiatowych" standartow.
Mam rozliczne , miedzyanrodowe kontakty, moje osobiste credentials wlaczaja
egzaminy licencyjne tak w USA jak i w Kanadzie.

Mam jeden "hint" dla Stowarzyszenia. Radze w kazdym pozwie sadowym wstawiac na
pierwszym miejscu jako pozwanego Ministra Zdrowia RP. Bo tak sie sklada, ze w
swietle oceny bieglych Swiatowej Organizacji Zdrowia co 4-5 zlotowka idzie "w
bloto", na niepotrzebne wydatki administracyjne. Szczegoly tej opinii zostana
niedlugo opublikowane na WWW , a moze takze w polskich czasopismach. Bo to tak
jest, ze wydaje sie malo (mniej niz na przyklad w Czechach) , a do tego jeszcze
sie i marnotrawi.

Na drugim miejscu w pozwie sadowym radze wstawiac miejscowa kase chorych, ktora
nie zastrzegla w umowach, ani nie zaplacila polskim
zpitalom/przychodniom/lekarzom/pielegniarkom, za przestrzeganie tych
standartow.

Skoro kasy chorych maja na placenie swoim wlasnym pracownikom na poziomie grubo
powyzej przecietnej krajowej - to znaczy , ze forse maja. Nie od rzeczy bedzie
przypomniec, ze kasy chorych wcale od swoich pracownikow (lekarzy,
pielegniarek) nie wymagaja "swiatowego" poziomu. Do niespotykanego luksusu
nalezy, ze lekarz lub pielegniarka zatrudniony/a przez kase chorych jest
zdolny/a posiasc licencje zawodowa wydana za granicami Polski.

I kiedy juz Stowarzyszenie zabierze sie do tej powaznej roboty ,a ja bede mial
zrodlo utrzymania w Polsce (mam nadzieje, ze nie gorsze niz obecnie mam poza
granicami Polski) to wszyscy bedziemy mieli satysfakcje z dobrze wykonanej
roboty. Bo na razie dzialalnosc Stowarzyszenia jest tylko biciem piany, a ci
co sa naprawde i rzeczywiscie winni tej sytuacji smieja sie w kulak, ze znalazl
sie "chlopiec do bicia" w postaci lekarzy.

Serdecznie pozdrawiam

dradam

4. Data: 2001-03-10 22:48:51

Temat: Odp: DEMONSTRACJA
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten list powinnien przeczytac kazdy pacjent jeston napisany przez kogos na
stronie gdzie oskarza sie lekarzy ja uwazam ze tu jest duzo racji

pozdrawiam Doctore

Napiszcie drodzy pacjenci do Ministra Zdrowia, ze przez to iz sluzba zdrowia
do dzis nie otrzymala ani grosza podwyzki Wasze zdrowie i zycie jest
zagrozone !!!
"Dzieki" reformie Wasze dzieci nie otrzymaja bezplatnej pomocy
stomatologicznej i nikt nie dopilnuje ich szczepien
Wasi najblizsi nie doczekaja sie na miejsce w szpitalu
Sami mozecie nie doczekac sie przyjazdu Pogotowia w którym lekarz zarabia
gorzej od niewykwalifikowanego robotnika i nie chce przez to brac dyzurów
Napiszcie, ze reforma stymuluje ucieczke dobrych lekarzy i pielegniarek za
granice
Nie pozwalajcie zeby Wasze pieniadze szly na utrzymanie urzedasów MinZdrawa
i Chorych Kas
Wasze skladki maja trafic do tych, którzy Was lecza
Piszcie o tym i krzyczcie ... broncie sie

Powyzszy list bedzie pojawial sie tu az zrozumiecie, ze nie z lekarzami
trzeba walczyc tylko o lekarzy i pielegniarki. O dobrych, wypoczetych,
doksztlaconych pracownikow, a nie zmeczonych biednych urzedników, jakimi
robi pracowników sluzby zdrowia obecny system
Popatrzcie w lustro i zapytajcie siebie drodzy pacjenci, czy cos w tym
kierunku zrobiliscie, gdy sluchaliscie relacji ze strajków sluzby zdrowia
(po raz kolejny oszukanej) ??
czy zadzwoniliscie do swojego posla czy senatora i zapytaliscie co zrobil
zeby bylo sluzbie zdrowia lepiej ?

Publikowanie nazwisk lekarzy na tym forum i w taki sposób jest niezgodne z
prawem.
Narusza ich godnosc bez mozliwosci obrony. Konwencja Praw Czlowieka na która
powoluje sie czesto i chetnie szef Waszego SOP pan Sandauer, to nie tylko
wolnosc wyrazania opinii lecz takze prawo do rzetelnego procesu

Czy fakt pokrzywdzenia Was daje Wam moralne prawo do krzywdzenia innych. Tak
to chcecie widziec ?? Domaganie sie prawa przez Stowarzyszenie i
jednoczesnie stawanie poza nim to dulszczyzna w czystej postaci
Do czego chcecie doprowadzic - czy chcecie dac zlodziejom naszych skladek
argument do reki, ze zly lekarz ma zarabiac mniej od hydraulika ?? O to Wam
chodzi ??
Niedlugo nie bedziecie mieli juz komu tych Waszych "lapówek" wreczac, chyba
ze grabarzowi za dobre miejsce ...

Walczcie wiec drodzy Pacjenci o swoje prawo do dobrego leczenia, dostepu do
specjalistow, nowoczesnych lekow, ale walczcie o to z organizatorami tego
chorego systemu , a nie z efektami jego dzialania !

Leczy sie chorobe , a nie jej objawy

Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

5. Data: 2001-03-10 22:58:48

Temat: Re: Re: DEMONSTRACJA
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leczy sie chorobe , a nie jej objawy
a moze przyczyny ?

6. Data: 2001-03-13 16:34:17

Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> w artykule
news:3AAAB1A8.93EA1D61@poczta.onet.pl pisze...

> a moze przyczyny ?

Byloby super - tyle, ze nie zawsze sie da.

lek. med. Dariusz Dobosz

Zapalenie mięśnia?
Zapalenie mięśnia?
[OT] ADAM MALYSZ