DESER KOZACKI

1. Data: 2006-12-08 19:44:53

Temat: DESER KOZACKI
Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deser KOZACKI

Wybrać zdrowe, niezbyt duże jabłka, wymyć, ułozyc na blasze i włożyć do
piekarnika na niezbyt duży ogień, upiec nie przypalając. Połozyć na
talerzyki podając cukier i cynamon osobno - aby każdy sobie dawkował.
Smaczne i zdrowe, a w domu zapach cudowny.

Doskonały deser na kolację.

2. Data: 2006-12-09 11:47:55

Temat: Re: DESER KOZACKI
Od: "flower" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sie ze juz pozegnales sie z grupą przebierancu.
Nie masz zadnej godnosci?

3. Data: 2006-12-09 13:46:06

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flower" <f...@p...onet.eu> wrote in message
> Zdaje sie ze juz pozegnales sie z grupą przebierancu.
> Nie masz zadnej godnosci?

Moja godność jest dla mnie, nie dla plebsu.

4. Data: 2006-12-09 13:59:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ovo" <j...@o...pl> wrote in message

> "flower" <f...@p...onet.eu> wrote in message
>
> Moja godność jest dla mnie, nie dla plebsu.

GWno ciągle "myśli", że jest drogowskazem, także trendów...

5. Data: 2006-12-09 14:00:07

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flower" <f...@p...onet.eu> wrote in message

Jak jabłuszka pieczone? Smakowały?

6. Data: 2006-12-09 16:12:09

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):
> Nie masz zadnej godnosci?

nawet gdyby nie mial to od Pana nie pozyczy...
M.

7. Data: 2006-12-09 16:13:29

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ovo napisał(a):
> [...]
> talerzyki podając cukier i cynamon osobno - aby każdy sobie dawkował.
> Smaczne i zdrowe, a w domu zapach cudowny.

drazylo sie takie jablka wkladajac do srodka przyprawy korzenne i
konfitury (rozne) posypywalo cukrem i zapiekalo...
pozdrawiam
Mars

8. Data: 2006-12-10 11:47:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <m...@g...pl> wrote in message

> drazylo sie takie jablka wkladajac do srodka przyprawy korzenne i
> konfitury (rozne) posypywalo cukrem i zapiekalo...
> pozdrawiam
> Mars

Witaj Mars!

Trudno włożyć drążone jabłka do popiołu. Podobnie zasypiać gruszek.
Nie przejmuj się, hałastra zawsze musi przypominać, że jest.

9. Data: 2006-12-10 14:57:19

Od: f...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj się, hałastra zawsze musi przypominać, że jest.

I kto to mowi,hałastra ,ktora sie pożegnała i nie poszła ,żałosne......

10. Data: 2006-12-10 17:06:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message

> I kto to mowi,hałastra ,ktora sie pożegnała i nie poszła ,żałosne......

Ne znasz definicji hałastry...

Jakie noże?
Ciasteczka Kruszyny
Gdzie sushi w Szczecinie