HRECZKA

1. Data: 2006-12-08 12:03:07

Temat: HRECZKA
Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doskonałe i bardzo smakowite danie.
Odpowiednią ilość kaszy gryczanej o ulubionym stopniu upalenia wsypujemy
do garnka do gotowania kasz (może byc taki do ryżu). W proporcji szklanka
kaszy na dwie szklanki wody. Gotujemy do miękkości, ale tak, aby się nie
rozkleiła, a więc i możemy parę łyżek wody z całości ująć, gdyż i tak
nastąpi dalsza obróbka.
Chudy boczek (lub okrojony z nadmiaru tłuszczu (ten do wykorzystania do
kapuśniaku, bigosu, grochowej czy fasolowej) pokroić w kostkę, przysmażyć na
patelni, dodać posiekaną cebulę w odpowiedniej ilości i razem przyrumienić.
Wymieszać z kaszą i przełożyć do brytfanny. Zapiec na małym ogniu w
piekarniku.
Można popijać kefirem, ale też barszczykiem czerwonym czystym, takim jak
do paluszków czy uszek.

2. Data: 2006-12-08 12:07:45

Temat: Re: HRECZKA
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiednią ilość kaszy gryczanej o ulubionym stopniu upalenia
> wsypujemy
> do garnka do gotowania kasz (może byc taki do ryżu). W proporcji szklanka
> kaszy na dwie szklanki wody.

????

to zalezy od kaszy

u mnie w sklepie ECO jest kasza do ktorej leje
szklanke wody na szklanke kaszy i po 10 min
jest gotowa (a kasza jest dosyc mocno palona i
dokladnie taka jaka lubie) -- miekka, a nie rozklejona.

od paru lat maja kasze z tej samej kaszarni i
trzeba przyznac ze trzyma jakosc (do tej pory nie bylo wpadki)

pozdrawiam WM

3. Data: 2006-12-08 12:17:05

Od: "Michal K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ovo napisał(a):

<ciach>

Czy moglbys baranie nie zmieniac nickow?
Wyskakujesz z KF.

--
Michał K.

4. Data: 2006-12-08 12:21:16

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ovo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Odpowiednią ilość kaszy gryczanej o ulubionym stopniu upalenia
> wsypujemy do garnka do gotowania kasz (może byc taki do ryżu).

Ulubiony stopień upalenia? Daj znać, gdzie tak sobie mozna wybierać... w
sklepie tylko palona ( w jednym stopniu), niepalona czasem na rynku (tylko u
jednej baby) i w eko-sklepie...

DJD

5. Data: 2006-12-08 12:21:38

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal K." <k...@o...pl> wrote in message
> Ovo napisał(a):
>
> <ciach>
>
> Czy moglbys baranie nie zmieniac nickow?
> Wyskakujesz z KF.
>
> --
> Michał K.

Jesteś w koszarze?

6. Data: 2006-12-08 12:25:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> sklepie tylko palona ( w jednym stopniu), niepalona czasem na rynku (tylko

W oszyłomie żona ze trzy stopnie widziała...

7. Data: 2006-12-08 12:32:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepie tylko palona ( w jednym stopniu), niepalona czasem na rynku (tylko

Jak masz niepaloną to możesz upalić (podobnie jak kawę)...

8. Data: 2006-12-08 14:36:17

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ulubiony stopień upalenia? Daj znać, gdzie tak sobie mozna wybierać...
w Holandii np.
BP NMSP

DO S.
Legumina KOZACKA