DIP do pieczonych ziemniakow.

1. Data: 2004-11-24 10:30:41

Temat: DIP do pieczonych ziemniakow.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar przygotowac pieczone ziemniaki i zestaw sosow do nich (i
smarowidel)
Np bedzie maselko ziolowe, maselko czosnkowe.

Chcialbym zrobic jeszcze taki sos/dip twarożkowy ale nie wiem jak sie do
tego zabrac - co do niego oprocz twarozku dodac.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

1. Data: 2004-11-24 10:36:13

Temat: Re: DIP do pieczonych ziemniakow.
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
>
> Chcialbym zrobic jeszcze taki sos/dip twarożkowy ale nie wiem jak sie do
> tego zabrac - co do niego oprocz twarozku dodac.

Bezwzględnie czosnek :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-11-24 11:08:41

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezwzględnie czosnek :)

Ale czosnek bedzie juz w maselku czosnkowym.

1. Data: 2004-11-24 11:11:14

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...

> Ale czosnek bedzie juz w maselku czosnkowym.

Nie szkodzi :) Bez czosnku będzie mdły. Szczypiorek bym też poleciła, ale
pora mało szczypiorkowa ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-11-24 11:14:48

Od: "Anet" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie szkodzi :) Bez czosnku będzie mdły. Szczypiorek bym też poleciła, ale
> pora mało szczypiorkowa ;)
> Pozdrawiam, Agata

Coś z koperkiem może.

Aneta

1. Data: 2004-11-24 11:26:08

Od: "kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może papryka? Tez bedzie super.

1. Data: 2004-11-24 11:56:08

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Świeży tymianek, same listki, posiekane, dużo.

waldek
===

1. Data: 2004-11-24 12:35:20

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym zrobic jeszcze taki sos/dip twarożkowy ale nie wiem jak sie do
> tego zabrac - co do niego oprocz twarozku dodac.

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis874.html

pozdr Magda

1. Data: 2004-11-24 12:45:16

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis874.html

sorka , zrobiłam to odruchowo , już wklepuje przepis recznie :)

Dip twarogowo ziołowy

25dkg tłustego białego twarogu
100 ml kwaśnej śmietany (gęstej) lub jogurtu
50 ml majonezu
1łyżka posiekanego szczypioru
1łyżka posiekanego koperku
1łyżka posiekanej natki
sól i pieprz do smaku

Twaróg zmiksować ze śmietaną i majonezem , dodać zioła, pieprzi sól
.Dokładnie wymieszać .Gdyby był za gęsty rozprowadzić śmietaną

smacznego
pozdr Magda

1. Data: 2004-11-24 13:07:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Nov 2004 12:14:48 +0100, "Anet" <a...@f...pl> wrote:

>Co? z koperkiem mo?e.
>
>Aneta

i czarnuszka i kminkiem - utluc je!
i swieze ziola, jak sa pod reka. rozmaryn dobrze sie komponuje z
ziemniakami, ale jest zbyt patykowaty...moze jakby zemlec...

Pierz, co lubi kartofle pieczone z sosem tatarskim
K.T. - starannie opakowana

jaki miód do pierników?
ciasteczka z wróżbą
Down and dirty Britney Spears