DLA GRUPOWYCH AFRODYT

1. Data: 2006-04-22 05:42:50

Temat: DLA GRUPOWYCH AFRODYT
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OBSTSALTÄT APHRODITE

Zutaten: 1-2 Orangen, 1 großer saftiger Apfel, 1 Banane, Zucker, 1 Päckchen
Vamillezucker, Saft einer Zitrone, 1 Handvoll Kokosraspeln, 30 geschälte,
blättrig geschnittene Mandeln, 2 Eßlöffel Weinbrand.
Das Obst in Scheiben oder beliebige kleine Stückchen schneiden, nach
Geschmack süßen, mit ZZitronensaft würzen, Weinbrand darübergießen und gut
durchziehen lassen. Den Salat auf Tellerchen verteilen und mit den
Kokosraspeln und den Mandeln garnieren.
Besonders reizend sieht der Salat in ausgehöhlten Kokosnüssen servirt
aus.

Guten Appetit!
Panslavista

2. Data: 2006-04-22 05:55:58

Temat: Re: DLA GRUPOWYCH AFRODYT
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BasiaBjk" <b...@Q...pl> wrote in message
> [...]
>
> Grupa polskojęzyczna!

Polacy nie gęsi, niejeden język znają.

3. Data: 2006-04-22 06:00:55

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> OBSTSALTÄT APHRODITE
[...]

Grupa polskojęzyczna!
--
BBjk

4. Data: 2006-04-22 06:10:08

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Polacy nie gęsi, niejeden język znają.

To nie ma nic do rzeczy.

Znają, więc w razie potrzeby poszukają na dowolnych www tego, co każdego
interesuje. Wklejanie skopiowanych czy przepisanych przypadkowych
przepisów, o które nikt zresztą nie prosił, jest zwykłym zaśmiecaniem grupy.

Do czego niektórzy uparcie wykazują duże zamiłowanie.
Eot.
--
BBjk

5. Data: 2006-04-22 06:19:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupy.
>
> Do czego niektórzy uparcie wykazują duże zamiłowanie.

Nie jestes Afrodytą? Już?
A skąd wiesz, że nikt nie prosił?

6. Data: 2006-04-22 07:04:11

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tellerchen

Oho, zaczyna się:)

pozdr

cherokee

7. Data: 2006-04-22 07:16:14

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestes Afrodytą? Już?
> A skąd wiesz, że nikt nie prosił?

NTG. Nie rozwijaj watku w kierunku, ktory nie jest zwiazany z prk. Takie sa
zasady, ktorych przestrzeganie jest elementem kultury grup dyskusyjnych
usenet.

Zachowujesz sie jak typowy troll.

MP

8. Data: 2006-04-22 07:34:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@...tkb.pl> wrote in message

> [...]
> sa zasady, ktorych przestrzeganie jest elementem kultury grup dyskusyjnych

Ta uwaga jest dokładnie taka sama. Zapodałem przepis ciekawy, zostałem
zaatakowany, że nie przetłumaczyłem na polski, a reszta to nie uwagi na
temat przepisu, tylko ataki ad personam.
Nędzni "puryści" w kiepskiej sprawie.

9. Data: 2006-04-22 07:36:10

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> [...]
> Vamillezucker, Saft einer Zitrone, 1 Handvoll Kokosraspeln, 30 geschälte,
> blättrig geschnittene Mandeln, 2 Eßlöffel Weinbrand.

Ich mache nur kiełbache!

Protz

10. Data: 2006-04-22 08:37:53

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Vamillezucker, Saft einer Zitrone, 1 Handvoll Kokosraspeln, 30 geschälte,
> blättrig geschnittene Mandeln, 2 Eßlöffel Weinbrand.

SAŁATKA PIĘKNOŚCI

4 łyżki płatków owsianych
5 łyżek wody
łyżka miodu
2 jabłka
sok z połowy cytryny
kilka orzechów laskowych
6 łyżek jogurtu naturalnego
10 dag dowolnych rozdrobnionych owoców
Płatki zalać 5 łyżkami zimnej, przegotowanej wody i odstawić na godz. lub
dłużej. Dodać łyżkę miodu, posiekane orzechy, jogurt, sok z cytryny, utarte
jabłka oraz inne owoce i wymieszać.

Może też działa... ;)

Okragly bochenek chleba [do Izoldy]
Witam i o zdrowie pytam
[przepis] Ciastka biszkoptowe w czekoladzie i wiorkach kokosowych
jak zrobić tofu?
Szybki obiad